פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר MP4 נושא התלונה:
ממן אילנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון הקריות כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12,12,06 רכשתי מכשיר הנ"ל מסניף הקריון של טרקלין חשמל ,וכמובן קבלתי אחריות של שנה על המכשיר , במשך השנה היו לי שתי תקלות במכשיר וטופלו לאחר 3-4 שבועות , לקראת סיום הביטוח ולדיוק שלוש שבועות היה עוד תקלה במכשיר , מסרתי את המכשיר בסניף בו קניתי אותו ועד עכשיו לא קבלתי אותו בחזרה, למרות שאני מתקשר פעם לשבועיים והתשובה שהנושא בטיפול , אבקש את עזרתכם, תודה אליאס

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתכם פנינו ליבואן חברת דיגייבי בע"מ .
לאחר בדיקה מקיפה של טכנאי מוסמך מטעם היבואן חברת דיגייבי בע"מ נמצא כי יש שבר במוצר ,בתעודת האחריות המצורפת למכשיר בעת הרכישה ע"פ סעיף 2
האחריות לא תחול במקרה של נזק הנובע כתוצאה משבר.
הלקוח קיבל הצעת מחיר לתיקון המוצר
תגובה:
לאחר התערבות שלנו הסכים היבואן לבצע הנחה לתיקון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה