פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה של סחורה פגומה ומשומשת באמטלה של חדשה ואי זיכוי הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קריית ביאליק כתובת:
טרקלין חשמל קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב3.2.08 היינו בחנות ורכשנו מערכת קולנוע הכוללת רסיבר די וי די 5 רמקולים וטלוויזית LCD. נאמר לנו שהמערכת כולל הרסיבר והדי וי די הם סט אחרון ושכדאי שנזדרז. לאחר התשלום הגענו למחסן וגילינו שהרמקולים עטופים רק בניילון ולא באריזה, המוכר אמר לנו פתאום שהרמקולים היו אכן בתצוגה ואילו מנהל החנות אמר שהרמקולים נפתחו לטובת לקוח שרצה לראותם והתחרט. הבהרנו לחנות שאנו רוצים לקנות רק מוצר חדש ואחרי נסיונות ארוכים של מנהל החנות לשכנע אותנו לקחת את הרמקולים הישנים הוא נאות לתת לנו רמקולים חדשים בעלות גבוהה יותר של 300 ש"ח. למחרת פירקנו את המערכת הקיימת בבית ותלינו מדפים חדשים לטובת הרמקולים החדשים פתחנו את האריזות וגילינו שגם הרסיבר שנרכש כחדש, ארוז רק בניילון ללא כל קלקר חוברת הוראות ושלט. המוכר בחנות בשם איציק ביטון צרח עלי בטלפון שאני לא בסדר ושהם לא ידעו מזה בכלל למרות שמנהל החנות ידע שהרמקולים "נפתחו" ללקוח ומוכר אחר טען שהם היו בתצוגה.
החזרנו את כל הציוד לחנות אך עד היום הם מתחמקים מזיכוי והתשלום הראשון כבר ירד.
כספי, עלבון, בזבוז מוחלט של זמן סוג הנזק :
זיכוי בכרטיס האשראי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח ביקש לבטל עיסקה תגובה:
טופל מול הלקוח ובוצע זיכוי כספי בכרטיס אשראי לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה