פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוכרים בסניף קניון איילון שקרנים וגרמו לי נזק כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים 22 בני ברק כתובת:
סניף קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

בתאריך 28.02 אני וחבר שלי רכשנו תנור משולב של BOSH נירוסטה HSV745050, בחנות טרקלין חשמל בסנים איילון בר"ג. בעת תהליך המכירה הכול היה טוב ויפה,המוכר בשם ששי היה נחמד ושרותי,מכר לנו תנור תמורת 3300 שח.הסביר שהובלה זה 100 ש"ח (וכך גם כתוב בחשבונית) ואם אני ארצה שהמוביל ייקח לי את התנור הישן אז זה יעלה לי בסביבות 50-40 ש"ח.בנושף ששי אמר לנו דבר שבגללו רכשנו את התנור בחנות |(טרקלין חשמל) זה שניתן להעריך את האחריות של התנור (אחריות מקורית שנה) לעוד שנתיים תמורת תשלום של 150 ש"ח דרך החברה.ששי הסביר שכאשר יבוא טכנאי מהחברה בדכי לחבר לכם את התנור,דרכו ניתן יהיה להעריך את האחריות.
סיכמנו עם ששי שיביאו לנו את התנור ביום שני בתאריך 03.03 מאוד שמחנו וחשבנו שהייתה לנו רכישה מוצלחת והשקעה טובה. הייתה לנו התחלה טובה ,אבל מה שהיה אחר כך פשוט מזעזע.
המוביל בשם מוטי הביא תנור כמו שסוכם בתאריך 03.03,ביקשתי שייקח את התנור הישן והוא אמר שאין בעיה אבל תמורת 50 ש"ח.לקת את התנור הישן וכבר ליד המעלית חיכה לכסף.הכול קרה ממש מהר,הוא ממש ברח משם.כאשר שילמתי לו אז הוא אמר ש120 ש"ח עבור ההובלה ו50 ש"ח עבור שלקח את התנור הישן,לקח את הכסף ונעלם.כאשר הסתכלתי שוב בחשבונית קניה,כי היה נראה לי שמשהו לא תקין אז ראיתי שבחשבונית כתוב שהובלה זה 100 ש"ח בלבד.מה שאומר שהמוביל מוטי גנב ממני את ה-20 ש"ח.וזה עוד לא הכל,כאשר הורדתי את העטיפה מהתנור כדי לראות אותו ראיתי שצד ימני של המכסה עקום.מיד התקשרתי לסניף שבו ביצעתי את הרכישה (035709387),בסניף ענתה לי בחורה ואמרה שתברר את הנושא בקשר לתנור ותחזור אלי תוך מספר דקות.חיכיתי מספר שעות,אף אחד לא חזר אלי.התקשרתי שוב,אותה בחורה ששמה אנה,אמרה שהם כרגע בלחץ כי פורקים סחורה והיא תהיה איתי בקשר ברגע שתתפנה.אמרתי לאנה גם בקשר למוביל שהוא לקח ממני יותר כסף והיא אמרה שבאמת נעשתה טעות ומוטי המוביל היה צריך לגבות ממך רק 100 ש"ח עבור ההובלה,אנה אמרה שגם את זה תברר ותחזור אלי.חיכיתי שוב מספר שעות ולא אף אחד לא חזר אלי.חזר שלי נסע לחנות ושם נאמר לא ,שאנה כבר לא נמצאת ואין מנהלים אז רק מחר ידברו איתנו.יום למחרת חבר שלי שוב התקשר בבוקר לסניף ואמרו לו שיחזרו אלינו.רק בשעה 16:00 חזרו אלי לנייד בחור בשם רועי עם פתרון,רועי אמר שאנחנו נביא את המכסה לחנות ויתנו לנו חדש.
אמרתי לרועי שזה לא פתרון,ופתרון זה ש"אתם" תביאו לי את המכסה הביתה,רועי אמר שיברר ואם יהיה משיהו באזור שלי אז יביאו לנו את המכסה החדש.רועי לא אמר כמה זמן אני חייבת להמתין עד שזה יקרה!!!
בנוסף למה שקרה עם מוביל הוא אמר שייתן לי זיכוי בחנות ל20 ש"ח ואולי עוד הנחה במידה ואני אקנה משהו אחר מהחנות.הסברתי לרועי שזה לא מקובל אלי ושמוביל טעה.בזמן שאני על הקו רועי שוב יצר קרש טלפוני עם המוביל מוטי ,ומוטי אמר שאני טועה אני זאת שמשקרת כי לקח 100 ש"ח עבור ההובלה ו 70 ש"ח עבור זה שלקח את התנור הישן.וזה בכלל לא מה שסוכם וזה לא מה שהיה אז יוצא שמוטי המוביל גנב ושקרן! אמרתי לרועי שזה לא כך והוא ענה שאין טעם להתווכח ומה שאני אקבל זה רק זיכוי +הנחה לקניה מוצרים נוספים בחנות.מאז השיחה שלנו ב4.03 אני עדיין לא יודעת מתי יבואו לי את המכסה החדש ומה לעשות כרגע עם זה שעקום?!
לצערי זה עוד לא הכל,בתאריך 5.03 הגיעה טכנאי מהחברה לחבר לי את התנור.והתברר שאין כזה דבר בכלל כמו להעריך את האחריות !!! ביקשתי ממנו שיברר והוא בירר.גם אני בעצמי ביררתי את הנושא מול שרות לקוחות של החברה (089777222) ונאמר לי שאין כזה דבר לפחות לא לתנור משולב שאני רכשתי.במהלך השיחה עם טכנאי ,הוא אמר שנראה לו שהיה מבצע כזה אבל זה כבר מזמן לא קיים.
וזה עוד שקר אחד!!! הארכת אחריות זו הייתה הסיבה שבגללה בחרתי לרכוש את התנור הזה בחנות טרקלין חשמל.לאחר כל זה המסכנה שהגעתי אליה זה שרוב העובדים בסניף שבו שרכשתי את התנור שקרנים ואינם מכירים כלל את המושג שרות!!! זה היה השרות הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בחיים שלי!!!
ברצוני להוסיף עוד דבר,כאשר התברר שאין שום אופציה להעריך את האחריות בחברה ישר התקשרתי לחנות שבו רכשתי את התנור.הבטיחו לי לבדוק את זה ומאז עבר בערך 5 שעות ואף אחד לא חזר אלי לפחות להגיד שמתעכבים עם התשובה. התשובה היחידה שקיבלתי מהחנות זה "נחזור אליכם תוך 15 דקות".
אני רוצה לקבל את מה שהובטח לי גם בקשר לאחריות וגם שיחליפו לי מכסה ושיחזירו לי את הכסף שהמוביל "גנב" ,בשלב הזה כבר יספיק לי גם הזיכוי בחנות.
כרגע אני גם ברצינות שוקלת פשוט לבטל את העסקה וללכת למקום אחר ,יש לי עד 14 ימי עבודה להחליט.הבעיה היא שאני גם לא יכולה להשתמש בתנור עד שלא אקבל תשובה ובנתייים אני לא יכולה לאכול.

חוץ מעוגמת נפש רבה העובדים של החנות גם גרמי לי לנזק כספי כיוון שיכולתי לקנות את התנור הזה במחירים הרבה יותר זולים אף בחרתי במיוחד בטרקלין חשמל בגלל שהובטח לי שניתן להעריך את האחריות!!!



אודה על טיפולכם
גם עוגמת נפש וגם סוג הנזק :
לקבל את מה שהובטח,להחזיר את מה שנגנב ולקבל פיצוי. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה