פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת תנור ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה - קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ נכנסתי לסניף בקניון רננים לרכוש כיריים ותנור אפייה.בחור בשם עמי עמד לשירותי ומכר לי את 2 המוצרים הנ"ל.לאחר התשלום הוצע לי לקחת את הכיריים באותו רגע ואילו התנור נאמר לי תוך שבוע אספקה.
לאחר שבוע אני מתקשר לסניף ונאמר לי כי אין במלאי והתנור יגיע רק בסוף אפריל.
חשוב לציין כי הוצע לי תנור של חברה אחרת אשר לטענתם הינו תנור טוב יותר ויקר יותר ללא כל תמורה נוספת. מסיבות שלי התעקשתי לקבל את התנור שרכשתי. לאחר שבוע נוסף אני מתקשר לעמי ומברר האם יש חדש בנוגע לאספקה ותשובתו הייתה "אני אברר עבורך מחר, צור עימי קשר"- מה שמקומם אותי בכל הסיפור הינם 3 דברים:
1. אני הלקוח ולא אתם ולכן אני לא אמור לקבל תשובה בסגנון של " תתקשר אלי מחר ותזכיר לי..."
2. תתביישו לכם טרקלין חשמל שברגע העיסקה אין לכם מידע מדוייק על מצב המלאי, הרי ברור שאם הייתי יודע כי האספקה תהיה רק בעוד כחודש וחצי (לאחר פסח) לא הייתי רוכש את התנור.
3. מדוע שבוע מיום ההזמנה אני צריך ליצור קשר ולברר לפשר העיכוב ולא מקבל טלפון יזום מכם מיד למחרת כאשר אתם יודעים כי המוצר לא במלאי.
מה שבטוח הוא כי לעולם לא ארכוש מוצר ברשת הנ"ל ולא אתפלא אם לא אקבל תשובה הולמת לתלונתי...
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה . תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה