פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבסורד - אין אחריות על מקום ההתקנה שהמתקין עצמו בחר. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: הטעית הצרכן, ניצול מצוקת הצרכן, חובות גילוי לצרכן מצד טרקלין יאקאב חשמל/מתקין פרטי שלהם/חברת תדיראן.

שלום,
שמי איתמר, וקניתי מזגן תדיראן spirit 25N. קיבלתי אותו ביום 13.07.2008.
יום למחרת, הגיע המתקין והתקין אותו.
ההובלה נעשתה על ידי תדיראן, וההתקנה נעשתה על ידי בחור בשם ברק והעוזר שלו (שניהם הגיעו מטעם טרקלין יאקאב חשמל (האחראי על המתקינים הוא ראובן - ***-*********)
כבר בפעם הראשונה שהפעלנו את המזגן, הוא לא קירר מספיק, אך חשבנו שאנו פשוט לא יודעים להשתמש במזגן, לכן סגרנו ואטמנו את כל החלונות בצורה חזקה יותר, וניסינו "ללמד זכות" על המזגן, כך במשך כמה ימים.
לבסוף הבנו שמשהו לא תקין, התקשרנו לשרות תדיראן Carrier, ששלחו אלינו טכנאי תוך יומיים. הטכנאי הגיע, בדק, ואמר שיש בריחת גז, הביא גז, והכל בא על מקומו בשלום.
שוב, לאחר כמה ימים שבהם לא השתמשנו כלל במזגן, הפעלנו אותו (ב20.08.08) וגילנו שוב שהוא לא מקרר, שוב קראנו לטכנאי מטעם תדיראן (שהגיע ב28.08.08).
הגיע אותו הטכנאי, ולאחר בדיקה מעמיקה (בעזרת מכשיר למדידה של בריחת גז) קבע שהבעיה נמצאת ב"מעבה" - בתוך המנוע של המזגן - "יכול להיות שזה היה לא תקין מלכתחילה ויכול להיות שזה חטף מכה - אי אפשר לדעת".
בכל אופן, הטכנאי אמר שזה כבר לא באחריות שלו אלא באחריות המתקין. ביקשתי מהטכנאי שימתין עד שאדבר עם המתקין בטלפון.
דיברתי עם ראובן וכך התנהלה השיחה פחות או יותר

[קודם נתתי את הטלפון לטכנאי שהסביר לראובן איפה ומה הבעיה]
ראובן: אין לך אחריות על המזגן כי זה [מותקן] במקום שאין עליו אחריות, אתה ביקשת שישימו את זה שם, ואמרו לך שאין על זה אחריות.
אני: אני לא ביקשתי שישימו את זה שם אלא אמרתי להם שישימו איפה שנראה להם הכי טוב והכי פשוט להתקנה.
ראובן: לא נראה לי. מי התקין לך את זה ? ברק ?
אני: כן. אז מה אני עושה ?
ראובן: תראה אני אבדוק לך את זה ואחזור אליך.
אני: לא. אני רוצה לקבוע עכשיו זמן שבו מישהו יבוא לתקן את זה.
ראובן: אני צריך לבדוק. כי אין לך אחריות על ההתקנה. ואמרו לך את זה. טוב, אני עסוק עכשיו, בי.
וניתק עלי.


פניתי שוב לתדיראן וכך אמרה לי נציגה בשם קארן:
"אתה בתור לקוח, לא אמור לדעת איפה להתקין את המזגן. בגלל זה הוא המתקין ולא אתה. תתקשר אל המתקין ותדרוש ממנו שרות, לנו אין אחריות על מה שלא עשינו".

יש לציין שהטכנאי אמר שהוא יכול לסדר את הבעיה, אך בגלל שהמזגן נמצא בתוך נישה שכזו, אין לו גישה אל החלק האחורי של המנוע והוא לא יכול להוציא את המזגן מהנישה שלו.

אני רוצה להבין למי עלי לפנות ולמה אני צריך לסבול את כל בלבול המוח הזה.
שילמתי לטרקלין ואפילו שהיה כלול במחיר המזגן "התקנה בסיסית", שילמתי על ההתקנה 600 ש"ח (קדיחה בבטון יותר מ30 ס"מ, חוט ללוח חשמל רחוק, וכו').
[ד"א, לא קיבלתי קבלה על התשלום למתקין !!!]

לדעתי יש כאן הטעיה מצד שתי החברות - אף חברה לא אמרה בדיוק על מה האחריות, למתקין יש חובת גילוי לצרכן, והוא לא אמר לי שום דבר על "אין אחריות על נקודה זו" - אולי הוא לא אמר זאת כי הוא בחר את הנקודה.

לטיפולכם המהיר אודה.
ובזבוז המון המון זמן בציפיה לטכנאי סוג הנזק :
החזר כספי או תיקון של המזגן והתקנה במיקום שונה ללא תשלום ! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור טרק שם ותפקיד:
הנני מודה לך על פנייתך דרך האתר, נציג פניות הציבור שוחח עם הלקוח ותלונתו טופלה לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשירותך בכל עת. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה