פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות לגבי ביטוח שלא מומשו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' בן גוריון 84 קריית מוצקין כתובת:
סניף מוצקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.08.09 רכשתי מקרר מדגם : SHARP SJ2266 בעת רכישת המקרר, נאמר לי מספר רב של פעמים ובהדגשה, כי האחריות כוללת: שנת אחריות מלאה + שש שנים אחריות על מערכת הקירור. גורם בעל השפעה מכרעת בבחירת המקרר המתאים לי.
כששאלתי, היכן זה רשום ? נאמר לי, בדואר תישלח האחריות המלאה. לאחר קבלת המקרר ב- 29.08.09, התקשרתי לסוכנות ראלקו ונאמר לי במפורש, כי האחריות של שש שנים היא רק לגבי המדחס כלומר המנוע. בחנות טרקלין חשמל לא הכחישו שהבטיחו ואמרו לי אתה צודק! אמרנו כך, אתה יכול לבטל את העיסקה. היות ואני יודע, כי התהליך מסובך וידרוש שעות רבות של עימותים בטלפון, מה גם שהתשלום על המקרר שולם כבר במלואו ואיני יכול להישאר ללא מקרר, או לרכוש שני מקררים בו זמנית . אני מבקש מהנהלת טרקלין חשמל לעמוד מאחורי הבטחתם לקחת אחריות ולספק את הביטוח כפי שהובטח לי. טרקלין חשמל מפרסמים ומבטיחים אחריות כפולה מקצועיות ואמת בפירסום ! היכן ? ? ?
ביטוח לא על פי ההבטחה סוג הנזק :
ביטוח בדיוק כפי שהובטח פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
לאחר קבלת תלונת הלקוח בוצע ברור מקיף מול היבואן ונמצא כי האחירות הינה לשנת אחריות מלאה מיום הרכישה ושש שנים על המדחס בלבד .

למרות שהמוצר נפתח ונעשה בו שימוש הוצע ללקוח לבטל עסקה ,אך סרב להצעה הנ"ל .
תגובה:
נשלח ללקוח מכתב תגובה ביום 24.09.08 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה