הבטחות לגבי ביטוח שלא מומשו |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שד' בן גוריון 84 קריית מוצקין |
כתובת: |
סניף מוצקין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.08.09 רכשתי מקרר מדגם : SHARP SJ2266 בעת רכישת המקרר, נאמר לי מספר רב של פעמים ובהדגשה, כי האחריות כוללת: שנת אחריות מלאה + שש שנים אחריות על מערכת הקירור. גורם בעל השפעה מכרעת בבחירת המקרר המתאים לי.
כששאלתי, היכן זה רשום ? נאמר לי, בדואר תישלח האחריות המלאה. לאחר קבלת המקרר ב- 29.08.09, התקשרתי לסוכנות ראלקו ונאמר לי במפורש, כי האחריות של שש שנים היא רק לגבי המדחס כלומר המנוע. בחנות טרקלין חשמל לא הכחישו שהבטיחו ואמרו לי אתה צודק! אמרנו כך, אתה יכול לבטל את העיסקה. היות ואני יודע, כי התהליך מסובך וידרוש שעות רבות של עימותים בטלפון, מה גם שהתשלום על המקרר שולם כבר במלואו ואיני יכול להישאר ללא מקרר, או לרכוש שני מקררים בו זמנית . אני מבקש מהנהלת טרקלין חשמל לעמוד מאחורי הבטחתם לקחת אחריות ולספק את הביטוח כפי שהובטח לי. טרקלין חשמל מפרסמים ומבטיחים אחריות כפולה מקצועיות ואמת בפירסום ! היכן ? ? ?
|
ביטוח לא על פי ההבטחה |
סוג הנזק : |
ביטוח בדיוק כפי שהובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|