פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה רשלנית ביותר מצד טרקלין חשמל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מזגן קטן 0.75 כ"ס בחבילה שכוללת התקנה על ידי מתקינים חיצוניים שכפופים
(לכאורה) לטרקלין חשמל, בעלות של 290 ש"ח.
1. ההתקנה הראשונית הייתה בלי בולמי זעזועים לחלקו החיצוני של המזגן, לפיכך החלק החיצוני
הרעיש ברעש לא סביר בכלל. לאחר תקופה מסויימת הגיעו שוב המתקינים לביתי והתקינו בולמי זעזועים.

2. לקראת סוף תקופת האחריות על ההתקנה, המזגן שוב התחיל להרעיש (טכנאי של אלקטרה שבדק את החלק החיצוני גילה
שבולמי הזעזועים הותקנו ברישול ונפלו מהמזגן) לפיכך ניסיתי ליצור קשר עם המתקינים כדי שיבדקו את הבעייה,
וגם אולי יבצעו עבודה בתשלום של הזזת החלק החיצוני. המתקינים מיאנו להגיע לביתי בתואנות שווא שונות,
בשלב מסוים אף הם התקשרו אליי כדי לקבוע זמן, אולם לא הגיעו ולא טרחו להתקשר שאינם מגיעים.
עד לארחונה המתקינים לא היו זמינים טלפונית.

3. ממש לאחרונה אלקטרה הצליחו ליצור קשר עם המתקינים.
אני התקשרתי אליהם, והמתקין הכחיש שנתן לי אחריות לשנה, (כאמור טרקלין מספקת כשנ אחריות על ההתקנה)
דיבר בגסות ולבסוף ניתק את השיחה.

אני פונה לטרקלין חשמל שימלאו את את ההתחייבות שלהם לספק שנת אחריות על ההתקנה שהם מספקים,
שכן בעיית הרעש נובעת מהתרשלות בהתקנה, ומלבד העבודה שלא אפשרי להפעיל מזגן ברעש כזה, החלק החיצוני
עלול להנזק כאשר הוא פועל בצורה זו.
אציין שנגרמה לי עוגמת נפש מכל הטרחה סביב מימוש האחריות (על ההתקנה) שמגיעה לי מטרקלין חשמל,
ובכך שסיפקה לי מתקינים שאינם אמינים ואני מבצעים את עבודתם כראוי. (בנוסף שילמתי להם 600 ש"ח נוספים על עבודת צנרת)


תודה.
כספי סוג הנזק :
הבאת מתקינים לביתי מצד טרקלין חשמל על מנת לסיים כראוי את ההתקנה המקורית. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה