פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש שהגיע פגום - עם מכה בדלת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אזור התעשיה תלפיות כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 20.11 רכשתי מקרר מסוג LG מקפיא תחתון חדש , כשהגיע המקרר לאחר שחתמתי למוביל שמתי לב שיש מכה בדלת , ביקשתי מהמוביל לקחת אותו בחזרה היות ועם מכה אך המוביל לא היה מוכן להוריד אותו , ואמר שזה "פאק בייצור" וציין זאת על הטופס החתום, בעוד הוא הולך ולא מוכן להוריד חזרה את המקרר התקשרתי לטרקלין חשמל והודעתי שבדקות אלו הגיע אליי מקר עם מכה בדלת אך הם מצידם כבר זרקו אותי וחיפפו אותי לאלרם נותני השירות שהם יטפלו בזה בטענה שכבר חתמתי למוביל על טופס קבלת המקרר.איזה שירות מאכזב!!מקרר בקושי 10 דקות אצלי בבית וכבר הופנתי לחב השירות במקום שטרקלין ייקחו אחריות ויחליפו לי מקרר חדש אחר או לפחות ויטפלו לי בבעיה.ביזבזתי עוד יום עבודה וביום שלישי שלאחר מכן הגיע אליי טכנאי שרשם מה הנזק שיש למקרר,ואני עדיין מחכה...מאכזב!!מרגיז!!אמרו לי שהחברה LG תחזיר לי תשובה מה יעשו עם המקרר.אני קניתי מטרקלין!!!!ולא מLG!!ולא מאלרם!!שירות גרוע. אל תתקרבו- למכור הם יודעים מצויין- אבל לתת שירות צודק הם לא יודעים בכלל או לא רוצים.עוגמת הנפש ובזוז ימי העבודה ושיחות הטלפון שעשיתי בהמלך כל השבוע מטרקלין ואלרם - ואף אחד מטרקלין לא חשב להציע לי פיצוי ולפתור את הבעיה!
עוגמת נפש, נזק כספי ובזבוז זמן מוחלט סוג הנזק :
מקרר חדש, או פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור טרק שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה נבדקה לעומקה וטופלה במלואה לשביעות רצונה של הלקוחה. תגובה:
החלפת הדלת הפגומה + פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה