פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר שיקרי על גבי האריזה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג קסטינה כתובת:
ביג קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבועים בערך הגענו אני וחברתי לטרקלין חשמל, שנמצאת בצומת ביג קסטינה.
רצינו לרכוש מכונת תספורת, הסתקלנו בדקנו, ומצאה חן בעינינו מוכנת תספורת מתוצרת "וולרא" הצרפתית, שעל גבי המדף הודבקה מדבקה ע"ס 399 ש"ח.
ניגש אלינו נציג שירות בשם אורן, והמליץ עליה בחום, אמרנו שנחזור לאחר המשכורת, תוך כדי שכנוע הוא הבטיח 5% הנחה.
היתעקשנו לדחות את הקניה עד למשכורת, והבטחנו שנחזור.
ואכן חזרנו, היום, 4.12.08 בשעה 21:00 בערך.
ניגשנו לכיוון המדף, ונציג שירות ניגש אלינו..
ביקשנו לקנות את המכונה, ומיד נענינו.
שאלנו שוב לגבי שווי המכונה ( עדיין מופיעה המדבקה על השמשה) ונאמר לנו 399 ש"ח.
שילמנו בכרטיס אשריי, וניגשו להביא לנו את המכונה, בצאתנו ללכת, נקראנו ע"י המנהל בשם שמעון, ונאמר לנו שנעשתה כאן טעות, ועלות המכונה 499 ש"ח.
ביקש המנהל את כרטיס האשריי, ומבלי לחשוב פעמיים, הוא ניגש לחייב את הכרטיס שוב.
עכשיו אני שואל?? מה עם חוק הגנת הצרכן?? נאמר במפורש שמחירה 399 ש"ח
יתרה מכך,המחיר רשום מל המכונה..
ביקשנו לבטל את הקניה אף אחד לא שאל למה, אילו לא המנל שביטל את העיסקה.
התבזתי, פשוט היתבזתי..
המנהל ראה שצילמתי את המכונה, ואת סכום מחירה...
אני מתכוון לפרסם את זה בעתון המקומי, ואף לתבוע על עוגמת נפש וביזיון..
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור טרקלין חש שם ותפקיד:
תלונת הלקוח התקבלה וטופלה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונו של הלקוח תגובה:
תלונת הלקוח התקבלה וטופלה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונו של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה