פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות אחראי מח חשמל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קיריון ק.ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי במשביר לצרכן בקריון ק.ביאליק תנור בילט אין והיתה בעיה מסוימת פניתי לאחראי ששמו יגאל שפונקר שלא נתן הסברים והתחיל לצעוק ולדבר בשפה שלא הולמת את תפקידו ואז גם עזב את העמדה ופשוט הלך בהפגנתיות והותיר אותי חסר תשובות. מאחר וכך נכנסתי למנהל המשבירלצרכן כדי לתלונן על מר יגאל אך גם הוא לא התערב ואמר שמצידו אני יכול לפנות הלאה. באותם רגעים יצא מר שפונקר ממשרד המנהל ושוב החל לצעוק עלי ונהג בבוטות ליד עובדי המשביר והמנהל. יצאתי מהמקום ללא תשובות ומושפל.להתנהגות כזו לא ציפיתי מעובד ציבור שאמור לנסות לעזור ולפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר כיאה מתפקידו. מיותר לציין שאפילו את שמו סרב למסור.
עלבון סוג הנזק :
מה אתם היתם עושים לו עובד בחברתכם נוהג כך בלקוח? פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
חנן בקר מנהל שרות לקוח שם ותפקיד:
תלונתך נבדקה לעומקה .אני מתנצל על אי הנעימות שנגרמה לטענתך. תגובה:
יופקו הלקחים הנדרשים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה