פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע יחס מזלזל סילוקי מהחנות הבאת אי אימון בתלונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך18/9/2008 קניתי שואב אבק בטרקלין חשמל בקריון שבקרית ביאליק כעבור חצי שנה השואב התקלקלת לא שאב משטיחים במסגרת אחריות מסרתי לתקון בחב' דיגיטל סרוויס נאמר לי שאחן יש שתי תקלות אולם אין לכם את כל החלקים והתיקון יקח כשבועיים ב1/4/2009נתבקשתי לבוא ולקחת את השואב כשרק בעיה אחת תוקנה
אין לכם את החלק בהפעילי את השואב גיליתי שהו לא עובד בדיוק כמו שמסרתי אותו
לכן ניגשתי לחנות ממנה קניתי סיפרתי למנהל התשובה היתה אין מה לעשות רק לחזור שנית לתקון עלי לצין ששרות התקונים מרוחק מביתי אני אשה מעל גיל שישים שגרה בקומה 2 מעל עמודים ללא מעלית היות ואין לי אימון בחב' תיקונים היום בעלי לקח את השואב בחזרה לחנות ממנה קנינו שהם יטפלו עלי לציין שהמנהל התיחס בזילזול באי אמינות וכשאני אמרתי משהו צעק עלי וסילק אותי מהחנות אנחנו השארנו את השואב בחנות המנהל הוצאי את השואב מחוץ לחנות ואמר שזה לא עינינו
יחס מזלזל בוטה סוג הנזק :
לקבל שואב אבק טוב בהקדם ולטפל ביחס של המנהל פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
הנושא טופל לשביעות רצון הלקוח תגובה:
הנושא טופל לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה