פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון: חווית שירות קלוקלת לאור רכישה בטרקלין חשמל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנידון: חווית שירות קלוקלת לאור רכישה בטרקלין חשמל

ברצוני לשתף בתהליך ארוך שמשתרך עד עתה וטרם הגיע לסופו.
בתאריך ה14.05.2008 רכשתי מחליק שיער קרמי בסניף קריון –ח.פ:51-059885-7
המכשיר מבית "און-ליין" בעל אחריות למשך שנתיים מיום הקנייה ומחירו כ-330 ש"ח .

ב12.4.2009 המכשיר שבק חיים, הנורית בו נדלקה אך הגוף חימום לא פעל,
לאור שימושי האדוק במכשיר, כמובן שאצתי לסניף הקריון שהפנה אותי למעבדת השירות בנהריה-"איילון שירות תיקונים" ברח' לוחמי הגטאות 3-שם מסרתי את מכשיר החשמל בתקווה שאראה אותו כמתוקן, לפחות בטווח השבועיים-חודש ימים לכל היותר(יתרה מכך-נמסר כי זו פלסטיקה שהיא חד פעמית ורוב הסיכויים שלתקן לא בר-ביצוע ואקבל חדש).
לאחר למעלה מחודשיים ימים, שביניהם ניהלתי שיחות עם איש המעבדה, והוסברו שישנם עיכובים מסוימים,
איש המעבדה ציין כי החברה שאליה שולחים את המכשיר פשטה את הרגל וזה עבר לבעלות חברה אחרת,
לכן נסעתי לאסוף את המכשיר וביקשתי שהוא יכתוב מכתב המציין כי החברה פשטה את הרגל-וכך היה,
חזרתי לסניף הקריון עם המכשיר עם המכתב ועם הקבלות, שם הופניתי לסניף השירות בחיפה,
לאחר הסבר מפורט של כל התהליך בו בזבזתי מעבר לזמן יקר גם כסף, החליטו לעשות לי "טובה" ולדאוג לשליחת המכשיר למעבדה.
לאחר שבועיים נוספים ב18.6.2009 שהבטיחו בסופם ליצור קשר,שוב-מצאתי את עצמי מתקשרת ובתגובה נמסר כי עדיין לא יודעים מה לעשות עם המכשיר יכול להיות שיחליפו בו חלק ויכול להיות שיביאו מכשיר חדש ולא ידוע כמה זמן זה ייקח. עדיין ישנה תחושה שיד ימין לא יודעת יד שמאל,חברה שפושטת רגל לא מצטיירת כמקור בר-סמכא המשקף ישירות על האנשים שעובדים מולם ואיתם,אי-אמינות,חוסר מקצועיות וכמובן הסחבת והזילות-הם רק מעטים שבסאגה הנ"ל.

כמנהלת בשירות לקוחות אני יודעת מהו מתן שירות –על מה מושתת ונספחיו כאג'נדה וחווה זאת כאוויר לנשימה,
שירות הוא חלק מובנה ממוצר ואין להמעיט בערכו, חברות יקומו ויפלו על בסיס השירות, על אחת כמה וכמה שחברות המוכרות מוצרי חשמל אינן מונופול וכשיש מתחרים למוצריך אתה יכול להעצים את השירות ולתת ערך מוסף לכל חווית הקנייה,על מנת שלקוחותיך יפתחו נאמנות למוצר וישובו לקנות אצלך.

חוויה לוקה,סחבת נוראית וטרטור לקוח מסוג זה לעולם לא חוויתי קל וחומר לא נחשפתי,
אני עדיין מחפשת אלטרנטיבות למכשיר ולשימושי בו, בין אם להשאיל או ללכת למספרה,דברים שעולים לא מעט כסף, מעבר לנסיעות לנהריה ולקריון-על אף שהכסף מתגמד לתהליך שעדיין עומד בעינו,
מתן שירות כה בסיסי שזה מעליב שעדיין לא נפתר, בהחלט תחושת ביזיון ומראה ישירה לחברה.
אין עוררין על כך שבדק-בית צריך להיעשות, אני נשארתי מצולקת מהתחושות הנוכחיות וכידוע חווית שירות מועברת לסובבי ובוודאות אטמיע אותה ואדאג לשתף במקרה שאני אישית ממש לא רוצה לחוות כיום ובעתיד.
בתקווה שלא ייפול על אוזניים ערלות ובברכה,
עדי.
זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
החלפת מכשיר,פיצוי הולם פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עם פניית הלקוח למחלקת השרות של חברת טרקלין חשמל פנינו ליבואן ובוצעה החלפה לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
עם פניית הלקוח למחלקת השרות של חברת טרקלין חשמל פנינו ליבואן ובוצעה החלפה לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה