פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלנו את המוצרים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירמיהו27,ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנו מקרר ומכונת כביסה בחנות בתאריך 9.9.09 ושילמנו בצ'ק שכבר נפדה כמה ימים לאחר מכן. אמרנו למוכר הרגע הזמנה שאנחנו גרים באלעזד (גוש עציון) והוא אמר שהמוצרים יגיעו עד 10 ימים אלינו הביתה, ווידאנו את זה כי זה היה מאוד קריטי (ועדיין) כי התחתנו ביום שלישיהאחרון (22.9) ועד אז רצינו לקבל את המקרר והמכונתכביסה כדישנוכל לחיות כמו בני אדם בבית והמוכר אמר שזה יגיע ואין שום בעיה. כבר מתחילת השבוע (20.9) התקשרתי לברר מה קורה עם המוצרים ולא קיבלנו שום תשובה שתניח את דעתנו.
אתמול (24.9), יומיים לאחר החתונה, כאילו שאין לנו מה לעשות פשוט הלכנו לסניף שממנו הזמנו את המוצרים ודרשנו לדעת מה קורה, הם אמרו שהוכר טעה ומאחר ואנחנו גרים מעבר לקו הירוק אז אין להם מושגמתי נקבל את המוצרים ויכול להיות גם עוד שנה וזה כבר לא באחריותם- בניגוד למה שנאמר לנו במעמד הקניה.
אנחנו לא צריכים להסביר מה זה לגור בבית שאין בו מקרר ואיזו עוגמת נפש יש לנו ובמיוחד לאישתי (יומיים אחרי החתונה!!!!!!) ולא נדבר בכללעל היחס שקיבלנו שהיה מתחת לכל ביקורת.
אנחנו נשמח מאוד אם תוכלו לעזור לנו, בינתיים אחנו תלויים באוויר כי מצד אחד את הכסף על המוצרים הם כבר לקחו לנו ואת המוצרים אחנו לא יודעים מתי נקבל אם בכלל..
נעריך מאוד את עזרתכם (גם ניסיון יהיה טוב..)
אוהד ומרגנית יזדי
חוץמלקבל את המוצרים ששילמנו עליהם- אין ספק שמגיע לנו פיצוי גדול על כל הסיפור שהלוואי ורק יגמר כבר.. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה