פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבער BEKO לא חסין אש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז ביג קרית מלאכי כתובת:
מרכז ביג קרית מלאכי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני רכשתי ברשת טרקלין חשמל (בסניף מרכז ביג - קרית מלאכי)לפני כשנתיים את כל מוצרי החשמל לבית.
תנור,כיריים,קולט,מזגנים וכו'...
סכום לא מבוטל!!!
לפני כשבועיים גילינו את מקור הבעייה כניראה לסירים שכל הזמן נשרפו.
המבער של הטורבו בכיריים של BEKO הותך, ממש נמס.
פנינו לסניף בו קנינו ותגובתם הייתה הלם מוחלט למראה המבער.
יש לציין שקנינו 2 יח' כיריים של BEKO בו זמנית ואין שום בעייה בשאר המבערים.
תגובת הסניף הייתה שאין מה לעשות ואין כל אחריות לאחר שנה.
ניסינו להסביר את עמדתינו שזה לא עניין של אחריות , זה תקינות מוצר שיש בו פגם והברזל/מבער לא היה חסין אש, מה שהוא כמובן אמור להיות בלי כל קשר לזמן.
לאחר מס' פעמים שנכנסנו לחנות כל מה שהסכימו לתת לנו זה 30% הנחה על מבער חדש.
אנו זועמים כל כך מכיוון שזה לא מקובל עלינו תשובה כזו ועוד אחרי שאנחנו "רדפנו" ו"סחטנו" אותם לטיפול ופיצוי.
כמו שהזכרתי קודם אנו רכשנו בסכום לא מבוטל בטרקלין חשמל והתייחסות כזו היא בושה!
הבנתי שמבער עולה היום כ-200 ש"ח -30% הנחה = 140ש"ח
בשביל סכום כזה זעום מבחינת "רשת" כה גדולה עושים סיפור?????
ומעדיפים לקוח כועס שלא יחזור כמובן ולא אף אחד מחבריו ומכריו?
אני לא פניתי כי נשבר לי משהו שהוא אשמתי, פניתי כי המוצר היה לא תקין כניראה מלכתחילה!
מוצר לא תקין סוג הנזק :
החלפת המוצר ללא תמורה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה