פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר LG פגום נושא התלונה:
אבירם זמירה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' יגאל אלון 51 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.10.09 רכשתי מקרר LG598 והוא סופק ב- 11.11.09. בדלתות המקרר מספר שקעים שלא ניתן להבחין בהם מקרוב אלא רק במרחק מה ובאור יום מלא. תחילה סברתי כי מדובר בטעות אופטית אולם כעבור כ- 4 חודשים, משהבנתי כי הדלתות פגומות דרשתי החלפתן. דרישתי נדחתה בטענה כי לדעת טכנאים מטעמם "שקע פנימי נגרם משימוש לא זהיר ". למיטב הבנתי התגובה אינה מתייחסת לעובדה שמדובר במספר רב של שקעים,וכן מתעלמת מהעובדה שבדלתות, אין סימני שריטות או מכות ובמבט מקרוב הן נראות תקינות לחלוטין.לא ברור לי איזה שימוש אפשר לעשות ב - 4 חודשים שיגרום למספר רב של שקעים פנימיים, הן בדלת תא המקפיא והן בדלת המקרר. לדעתי מדובר בתירוץ כדי להימנע מהחלפת הדלתות.
מקרר פגום סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
המקרר שברשות הגב' אבירן נרכש באוקטובר 2010 .לאחר כחצי שנה פנתה הגב'אבדין לשרות בטענה לשקעים בדלת.בבדיקת טכנאי מוסמך מטעמינו נמצא כי השקע נגרם כתוצאה משימוש לא זהיר.הלקוחה עודכנה בכתב ובעל פה. תגובה:
המקרר שברשות הגב' אבירן נרכש באוקטובר 2010 .לאחר כחצי שנה פנתה הגב'אבדין לשרות בטענה לשקעים בדלת.בבדיקת טכנאי מוסמך מטעמינו נמצא כי השקע נגרם כתוצאה משימוש לא זהיר.הלקוחה עודכנה בכתב ובעל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה