פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רמאות זילזול של לקוח! נושא התלונה:
בן הרוש גנט שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 6/7/10 הזמנתי מחשב דרך האתר אינטרנט של טרקלין חשמל , ובתאריך ה15/7/10 נאמר לי לבוא לאסוף אותו אני מגיעה לסניף באשדוד מעכבים אותי שם 30 דק בסוף נאמר לי תשמעי חלה טעות נתנו את המחשב שלך בטעות למישהו אחר.
יצאתי מהסניף התקשרתי 18/7/10 אחרי שישי שבת אמרתי את זה הם אמרו תוך יומיים תקבלי מחשב חדש התקשרו אליי (לציין שבין כל הזמן הזה אני מתקשרת להזכיר להם כי לא אכפת להם בכלל! ) , בתאריך ה20/7/10 מיכל מטרקלין חזרה אליי אומרת לי הבאונ לך מחשב חדש לך תקחי לאסוף אותו אני לוקחת מונית נוסת לאסוף אותו שואלת שם בחור בשם מוריס אם זה מחשב חדש הוא אומר לי ברור אני לא ייתן לך משהו ישן אז לקחתי אותו וחזרתי במונית הביתה בבית חשכו עינייי המחשב היה משומש מלא תמונות מסמכים ותוכנות של מישהו אחר אני מתקשרת יום אחרי למוריס אומרת לו שזה משומש הוא אומר וזה ציטוט" אני אמרתי לך שזה משומש"!!!!!!!!!
גועל נפש הלכתי והחזרתי אותו בזמן שאני מבזבזת שיחות , מוניות, .

**** אני דורשת פיצוי משמעותי מאוד ואם לא אני פונה למרכאות בית המשפט , ותובעת בגין רמאות, ועוגמת נפש!

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה