פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות הנציגים ואי עמידה בזמני התקנה ויחס משפיל! נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח הבושם בניין יוניברס קלאב כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09/08/2010 הגענו לטרקלין חשמל ע"מ לרכוש 2 מזגנים,כמובן שקיבלו אותנו בצורה יפה ולבסוף גם סגרנו עיסקה ששולמה בויזה במזומן (כלומר הכסף כבר נמצא בידי טרקלין חשמל) הובטח שהמוצר יסופק תוך יומיים וההתקנה תבצע עד שלושה ימים ממועד קבלת המוצר,העיסקה בוצעה ביום שני ולמרות ההבטחה ליצור עימנו קשר תוך יומיים ע"מ שנבוא לקחת את המזגנים לא יצרו איתנו קשר אבי התקשר ביום ראשון ואז טרחו להגיד לו שהמזגנים הגיעו והוא מוזמן לבוא לקחת אותם באותו המעמד אבי שאל מתי תהיה ההתקנה ושוב אמרו לו תוך יום-יומיים טכנאי של החברה יצור עימו קשר ויבואו להתקין לו את המזגנים,היום-יום שלישי ששוב אף אחד לא טרח ליצור איתנו קשר אבי התקשר שוב ואמרו לו שההתקנה תהיה ב25/8 כלומר עוד שבועיים וחצי מהיום שהמזגנים יושבים אצלנו בבית,לאחר שיחה הקדימו לנו ביום,ל-24/8 ואבי אמר שלא מוכן כי זה לא מה שהתחייבו לנו,אבי ביקש לבטל את ההזמנה לקבל את הכסף מזומן ע"מ שיכול לבצע עיסקה במקום אחר ושם הסכימו לבטל עיסקה אך להחזיר את הכסף רק לאחר 21 יום,אין צורך לציין כי אנחנו מאוכזים מאוד מהשירות שנתנו לנו וכי החברה מצטיירת כרשלנית,שקרנית שהמוכרים שלה הם אנשי מכירות בלבד ולא אנשי שירות כלל וכלל,לאחר שאבא שלי בלית ברירה הסכים להתפשר ולסגור על ה24/8 אמרו לנו כי ההתקנה כבר תפוסה והם לא יבואו להתקין מתי שאנחנו נקבע אלא מתי שהם ועכשיו היא לא תקדים לנו את ההזמנה אפילו ביום!!!! שוב יחס מחפיר במיוחד שהכסף כבר שולם ואנחנו "תלויים " בהם,אני פונה אליכם לאחר שלא מצאתי שום מספר של שירות לקוחות ע"מ לפנות לחברה ישירות,תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקדמת מועד ההתקנה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה