פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מייבש כביסה מאייר MYMD 505 בהתחיבות לקבלת המוצר אך המוצר לא יתקבל נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/12/05 רכשתי את המייבש הנ"ל בעקבות פרסום שלכם בעיתון.
נפגשתי עם סוכן המכירות שלכם בשם יזרי שרון ברעננה ולפני ששילמתי הוא בדק במערכת ווידא כי יש את המייבש הנ"ל במלאי. לאחר שאישר, ביצעתי את ההזמנה .
הוא בדק עם רן והבטיח לי אישית שאני אקבל את המייבש ביום ראשון/שני שבתחילת השבוע שלאחר מכן
(18-19/12/05).
כאשר ראיתי כי אף אחד לא פונה אלי לגבי ההובלה שהייתה צריכה להגיע, פניתי לסניף ברעננה ולאחר ברורים נמסר לי כי אין את הפריט (שאותו רכשתי ושילמתי עבורו) במלאי ועלי לחכות חודש או מספר חודשים עד שאתם תקבלו את המשלוח הבא שלכם. אני לא מבין איך יתכן כי לקחתם כסף עבור סחורה שלא נמצאת אצלכם במלאי (למרות שהתחייבתם), איך יתכן שהבטחתם שהמייבש יהיה אצלי ביום ראשון שני כשאני הסברתי לכם את הדחיפות של המייבש עבורי. אני יכולתי לרכוש מייבש במקום אחר אם הייתם מציינים מראש כי אני אצטרך לחכות חודש ימים ויותר עבור המייבש.
היום פניתי בטלפון לחנות שלכם ברעננה ובקשתי את שם מנהל החנות והם בשום אופן לה הסכימו לתת לי אותו, דבר שדי תמוה בעיני. מאיזו סיבה העובדים בחנות אמורים להסתיר את שם המנהל? לי בתור לקוח יש את הזכות לדעת את שם מנהל הסניף.
כספי סוג הנזק :
לספק את המוצר ופיצוי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
ליאור אסיס - אחראי אתר שם ותפקיד:
אספקת המוצר התעכבה,כתוצאה מחוסר מלאי במחסני הספק.
מיד עם פניית הלקוח אליהו הוא טופל,סופק לו המוצר שרכש וכן קיבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לו
תגובה:
טיפול בפנייה,אספקת המוצר וכן פיצוי ראוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה