פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הריסת מכשיר הטלויזיה והתחמקות מתיקון וטענה שהוא לא באחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הנביאים 25, ת"ד 4321 חיפה כתובת:
מגאר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 29/11/2008 רכשתי מסך LCD בשווי 3560 ש"ח כולל מע"מ, בגודל 37 אינץ', מדגם D-37LB-LZ3B (להלן – המסך), על-פי הזמנה מספר 16327350, שקיבלתי בגינה חשבונית מס מקורית שמספרה 26941892, מסניף משנה של רשת טרקלין חשמל בכפר מע'אר (מג'אר) (להלן – סניף מג'אר).
2. בסמוך לאחר רכישת המסך החלה התמונה במסך מהבהבת.
3. במועד האמור המסך היה באחריות היצרן, והייתי בטוח כי התקלה תבוא לתיקונה ע"י היצרן או ע"י מי מטעמו.

פנייה 1 לסניף מג'אר
4. פניתי מיד לסניף מג'אר, דיווחתי על הבעיה בתקווה שהמסך יתוק, ואכן, הובטח ע"י סניף מג'אר כי העניין יטופל בהקדם.

ביקור טכנאי 1 מתאריך 13.09.2009
5. בתאריך 13.09.2009 הגיע לביתי טכנאי,(לא רשמתי שמו בפני) (להלן – טכנאי 1), מטעם טרקלין חשמל, החליף ספק במסך. הפעיל את המסך, המסך נדלק, הטכנאי עזב. כעבור דקה, בטרם עזב טכנאי 1 את המקום, ובעודו במרחק של מטרים ספורים מהבית, חזרה הבעיה שתיארתי לעיל במסך, ומיד קראתי לטכנאי 1 והסברתי לו כי המסך עדיין מהבהב והזמנתי אותו לחזור ע"מ לראות זאת בעצמו. סירב לבקשתי והשיב בגסות,תוך הפגנת יחס של אדישות וזלזול בי כלקוח, באומרו: "לא אוכל לעשות כלום, אבל אדבר עם המעבדה!". בעוד טכנאי 1 ישוב במכוניתו, התקשר למעבדה ואמר שצריך להחליף חלק הקשור לתאורה בהוסיפו: "יגיעו אליך, ויחליפו את החלק הקשור התאורה. בסדר!", לאחר מכן נותר המסך כלא תקין.

ביקור טכנאי בשם (אא) (שמור אצלי) מתאריך 08/11/2009
6. בתאריך 08.11.2009 הגיע לביתי טכנאי מטעם טרקלין חשמל בשם (אא) (להלן – אא), הסברתי לו את כל הפרטים הנוגעים לבעיה האמורה, ושטחתי בפניו תיאור של השתלשלות העניינים, לרבות ביקור טכנאי 1. (אא) פתח את המסך ובדק אותו, השתמש בשלט ואמר: "אני לא מזהה בעיה! אפילו לא היה צורך בהחלפת הספק!", ואולם המשיך המסך כהרגלו להבהב, ויוטעם, כי (אא) לא החליף את החלק הנוגע בתאורה, כמובטח ע"י טכנאי 1 בביקור הקודם כמתואר בסעיף 5 לעיל. הטכנאי עזב בלי שעשה כל תיקון ו/או החלפה של חלקים במסך.

התמשכות הבעיה
7. מותר לציין, כי ההבהוב נמשך ללא הרף, בתדירות משתנה ובלתי נסבלת בעליל. המים הגיעו עד נפש בתחילת אוגוסט, וליתר דיוק בחודש רמדאן האחרון שהחל ב-11.08.2010.

פנייה 2 לסניף מג'אר
8. עובר לתאריך האמור בסעיף 7 לעיל פנתה זוגתי, (ס') לסניף מג'אר, ודיברה שם עם האחראי (השם שמור אצלי) בסניף (להלן – האחראי).

ביקור 3: (אא) וה (אחראי) מטעם סניף מג'אר
9. באמצע חודש אוגוסט החולף זכינו לביקור של (האחראי) בביתי מלווה בטכנאי (אא). (אא) פתח המסך, בדק אותו והתחיל לחתוך ראשי חוטים ולקלפם, ואמר ששמע משהו מרעיש באחד המקומות במסך, ועל פניו נראה כי "באמת החל לעבוד". ברגע זה עזבתי אותו ויצאתי לאירוע בכפר, כשבבית נשארה זוגתי יחד עם בני הבכור, בן ה-23, אשר השגיחו ועקבו אחר מעשיו של (אא) במסך.
10. לכשחזרתי בהמשך לביתי נדהמתי לגלות כי המסך שוכב על אחת המיטות בבית, והתברר ש(אא) סיים לעבוד, הפעיל את המסך ועזב, וכעבור 2-3 דקות המסך נהיה שחור ובהמשך הפסיק להגיב וכנראה שנפח נשמתו.

פנייה 3 לסניף מג'אר
11. עובר ובסמוך למועד האמור בסעיף 9 לעיל, פנינו ל (אחראי) בסניף מג'אר, וזה ניסה לטפל. הלה נקט בלשון: "...כן, לא, מחר, יהיה בסדר, אני מנסה להתקשר ל... לא יודע מה לעשות, אני מנסה לעזור, אפילו על חשבוני...". ואולם הפארסה המשיכה להתגלגל עד שהגענו לתקופת החגים בספטמבר.

פנייה מישפאר
12. זכור לי שהתקשר נציג מישפאר (להלן – הנציג) ע"מ לתאם ביקור אצלי בביתי, וזאת ככל הנראה על-פי הזמנה מה (אחראי). תחילה ביקש הנציג ממני לשלם בגין ביקור טכנאי, אך דחיתי בקשתו ואמרתי: "לא אשלם שקל מהטעמים הבאים:
א. אני עדיין מחכה לחלק של התאורה שלא הבאתם ושלא התקנתם, אף שחלפו ימים ארוכים, ופשוט לא עשיתם את מה שהייתם צריכים לעשות, ולא נתתם שירות כנדרש וכמתחייב על-פי האחריות.
ב. (אא) הטכנאי הוא האדם שהשבית את המסך והוא שייך לאחד משלושה: ישפאר, טרקלין חשמל או סניף מג'אר, אך איני יכול לציין במדויק למי מהשלושה הוא משתייך. על כל פנים, המדובר בשלושה גורמים המקושרים אחד עם השני, ומבחינתי, כלקוח נחשבים הם לאותו גוף האמור לספק לי שירות על-פי האחריות כמתחייב וכמובטח.
ג. למעלה מן הצורך, יצוין כי משפחתי נותרה ללא מסך, וחמור מכול שעברנו את החודש הקדוש [רמדאן] בעודנו מנועים, בשל מחדלים של טרקלין חשמל או מי מטעמה, מכל הנאה הכרוכה בשימוש במסך, וכידוע לכל בר דעת, בחודש הזה מכשיר הטלוויזיה [המסך] חיוני מאוד בבית.", ודבר זה בעד עצמו מוסיף שמן למדורה, שכבר דולקת מזה יותר משנה, ושבעקבותיו מוצדק פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולמשפחתי. ודוק, חודש רמדאן שלי ושל משפחתי נהרס לחלוטין מאחר שהמסך היה מושבת, ולא זכינו לשום הנאה ממנו.

פניה 4 לסניף מג'אר בתאריך 13.09.2010
13. בתאריך 13.09.2010 פניתי לסניף מג'אר, שטחתי את טרונייתי, וכן תיארתי את השתלשלות העניינים עד לאותו רגע בפני (בעל החנות) וה (אחראי). האחרונים שלחו העתק מהחשבונית לאדם בשם אופיר שמספר הנייד שלו הינו 052-3685381/2 (להלן – אופיר), והלה אמר להם: "כשאגיע למשרד אבדוק ואחזיר תשובה".
14. חלפו 21 ימים, ללא כל תגובה.

פנייה 5 לסניף מג'אר בתאריך 04.10.2010
15. בתאריך 04.10.2010 פניתי לסניף מג'אר, אך (בעל החנות) וה (אחראי) לא היו בסניף. התקשרתי לנייד של (בעל החנות) שאמר לי בשיחה הטלפונית: "ישפאר טוענים שהלקוח לא צודק וכל תיקון יהיה בתשלום, ואם יהיה תיקון הוא יהיה על-פי כתב האחריות וכן בתשלום". (בעל החנות) הציע שהוא ישלם 220 ש"ח, אך סירבתי להצעתו של בכך שישתתף בתשלום בגין התיקון, בין היתר, מהטעמים שפירטתי בסעיף 12 לעיל, וכן מן הטעם שהמחדלים מקורים בטרקלין חשמל ובטכנאים שנשלחו, ובגלל האיחור במתן תגובה כמובטח.
16. חלפו 21 ימים אך (בעל החנות) וה (אחראי) לא הצליחו לקדם העניין ולא הצליחו להחזיר תשובה מטעמו של אופיר בעניין התיקון המיוחל.
17. בין היתר, ולאחר שעמדתי על שלי, הציע לי (בעל החנות), כלשונו "אם תרצה לשמוע, עשה מה שאתה רוצה!".
18. מיד זיהיתי שזכויותיי כצרכן כבר בחזקת אובדן גמור, מטעם הגורמים השונים שמייצגים את טרקלין חשמל, לרבות סניף מג'אר וישפאר, ולפי מיטב ידיעתי זו לא אמורה להיות הגישה של טרקלין חשמל, כמובטח לפי האחריות, וכמוצהר על-פי הסיסמא של טרקלין חשמל: "טרקלין חשמל מתחייבת לפעול בהגינות מול ציבור הצרכנים", וכנדרש לפי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, ובייחוד תיקון מספר 24, התשס"ח-2008, אחריות ושירות אחרי מכירה.

פניות למוקד שירותי הלקוחות של טרקלין חשמל במספר 04-8600000
19. לאור הפארסה המתוארת לעיל, גמלה בלבי החלטה לפנות להנהלת טרקלין חשמל ולערב גורמים בכירים מטעם טרקלין חשמל בנידון.
20. ביום ה', 07.10.2010, פניתי בשיחה טלפונית לשירות לקוחות של טרקלין חשמל במספר 04-8600000 (להלן – השירותי הטלפוני). ענתה נציגת שירות בשם (ק') (להלן – ק'). סיפרתי לק' את הסיפור מתחילתו, ושטחתי בפניה את מסכת ההתקשרויות והפניות החוזרות לסניף מג'אר, וכן הבעתי את חוסר שביעות רצוני המוחלטת מהשירות שקיבלתי, שלא הביא בסופו של יום לתיקון המסך כמובטח לפי האחריות. (ק') שמעה אותי, ביקשה את מספר הטלפון הנייד שלי ואמרה: "אבדוק ואחזיר תשובה".
21. ביום ו', 08.10.2010, פניתי טלפונית ל(ק') וזו אמרה: "העברתי בקשה, נבדוק ואני אחזיר תשובה".
22. ביום ב', 11.10.2010, קיבלתי שיחת טלפון מ (ק') שחזרה על הטענות הנשנות של ישפאר, ובהזדמנות זו הזכרתי ל (ק') כי, טכנאי בשם (אא) הרס את המסך באמצע אוגוסט, וכן הזכרתי לה כי אני עדיין עומד על זכותי לקבל שירות המשך לביקור הראשון, היינו לפתור בעיית התאורה כמו שהבטיח טכנאי 1, ובתגובה אמרה ק': "אבדוק ואחזור".
23. ביום ג', 12.10.2010, קיבלתי שיחת טלפון מ (ק'), הלה חזרה על אותם דברים והוסיפה: "למה נזכרת מאוחר? רק בספטמבר?". למותר לציין, כי שאלתה האחרונה של (ק') לא הייתה במקומה לחלוטין, וזאת לאור העובדה כי שטחתי בפניה תיאור מפורט של הסוגיה כמתואר לעיל, ויוטעם כי העליתי את טרונייתי מיד לכשנתגלתה הבעיה במסך בסמוך לאחר רכישתו.
24. (ק') הציעה הנחה של 15% בעלות ביקור הטכנאי, אך סירבתי להצעתה משום שתכלית פנייתי אינה לקבל הנחה של 15%, אלא לקבל שירותי תיקונים כמובטח לפי האחריות. ביקשתי לדבר עם האחראי/ת של ק', ואז הועברתי לדבר עם (י'), אחראית ו/או מנהלת בשירות הטלפוני (להלן – (י')).

שיחה עם(י'):
25. (י')חזרה על אותם דברים, עם משפט חדש "למה נזכרת מאוחר?", אך יוטעם, ולמעלה מן הצורך כי התרעתי על הבעיה בהזדמנות הראשונה, כאמור, לאחר שזו נתגלתה מיד בסמוך לאחר רכישת המסך.
26. בקשתי הייתה רק שמישהו ינסה להבין ולהפעיל שיקול דעת ע"מ לאתר מוקד הבעיה. למותר לציין, כי התרעתי על הבעיה בעוד המסך בשנת האחריות הראשונה, שבמהלכה אני אמור ליהנות מכיסוי תיקונים מלא, היינו ללא השתתפות בעלויות ביקור טכנאים ו/או תיקונים כלשהם, אך המסך לא תוקן, במהלך התקופה האמורה. ברי, כי היה מן הראוי מטעמי צדק כי המסך יתוקן על חשבון טרקלין חשמל או מי מטעמה, והכול לאור המחדלים המצטברים המתוארים לעיל שמקורים בטרלקין חשמל ובגורמים השונים מטעמה.

הסעד הנדרש
27. מאחר שקצו כל הקצים, ומאחר שהמסך שלי לא תוקן מלכתחילה כמתחייב בתקופת האחריות, ומאחר שהמסך הושבת על-ידי (אאאא), שהוא אדם מטעם טרקלין חשמל, ומאחר שהמחדלים מקורם בטרקלין חשמל או מי מטעמה, איני מבקש עוד תיקון של המסך, כי אם אני מבקש אחד
כספי סוג הנזק :
בקשתי היום: מכשיר חדש עם מפרט טכני יותר מתקדם (כי באותו סכום שהשקעתי כלפני שנתיים אני יכול לרכוש היום מכשיר יותר מתקדם) עם אחריות מלאה לשנתיים. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
האחריות למוצר הסתיימה בתאריך 29.11.09.
לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב הוצע ללקוח תיקון המוצר ללא תשלום,הלקוח סרב .
תגובה:
האחריות למוצר הסתיימה בתאריך 29.11.09.
לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב הוצע ללקוח תיקון המוצר ללא תשלום,הלקוח סרב .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה