פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שהקניה נאמר במפורש כי המכשיר קורא את כל סוגי הקבצים ללא שום בעיה.קרי וסירוב להחלפת מוצר (פחות מ14 יום מיום הקניה) נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק,מרכז הקריון כתובת:
טרקלין חשמל-מרכז מסחרי הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרכש מכשיר DVD בחנות במטרה לקרוא קבצים דרך חיבור USB.
בעת הקניה נאמר במפורש כי המכשיר קורא את כל סוגי הקבצים ללא שום בעיה.
לאחר החיבור התברר כי המכשיר אינו קורא את כל הקבצים,לכן לא היה שימוש בו ורצינו לחזירו לחנות ולקחת במקומו מוצר אחר.
כשהגענו לחנות (אחרי 7 יום מאז יום הקניה ביחד עם קבלת הקניה),המוכר בדק את המכשיר,אמר כי הוא תקין (בלי להתיחס לסוגי הקבצים שהמכשיר מסוגל לקרוא למרות שבעת הקניה נאמר במפורש כי המכשיר קורא הכל מכל) סירב להחליפו ולהחזיר את הכסף,ואף סרב לתת זיכוי כספי לקנית מוצר אחר בחנות,בטענה כי "המכשיר פיזית עובד,אני לא חייב לקבל אותו בחזרה או להביא איזשהו זיכוי לקנית מוצר אחר בחנות".
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/זיכוי כספי לקנית מוצר אחר בחנות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה הגיע לסניף בתאריך 22.1.11 וביקשה לרכוש DVD , הוצע לה דגם DV-482 של חברת LG , מצד הלקוחה לא הייתה דרישה לפרמטרים מסויימים .
לאחר שנפתח המוצר ונעשה בו שימוש הלקוחה פנתה לסניף ב- 29.1.11 בבקשה להחליף את המוצר בטענה שהמוצר איננו קורא קבצים דרך חיבור USB, בנוכחות הלקוחה בוצעה בדיקה למכשירבחנות ,חיברו USB והראו ללקוחה שהוא קוראה ומנגן קבצים בצורה תקינה .
בברכה ,
תגובה:
היות והמוצר נפתח ונעשה בו שימוש ופועל בצורה תקינה לא יהיה ניתן לבצע החלפתו ללא סיבה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה