פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה מצד המוביל בהספקת המוצרים נושא התלונה:
אסטרין ולדימיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ק.ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו משפחת אסטרין, לפני כחודש עשינו הזמנה, מספרה – 17005613 ולאחר כל ההנחות בסכום של 23,000 ₪.
היום 13/02/2011 בזמן ההספקה של מדיח הכלים ותנור בנוי כשהמוביל הביא את המדיח לביתנו, אשתי רצתה לבדוק האם המק"ט תואם את ההזמנה, והמק"ט לא תאם את ההזמנה בשתי אותיות נוספות שלא הופיעו במק"ט על דף ההזמנה. אשתי התחילה לברר ופה המוביל התפרץ בצעקות שאין לו זמן ולא נתן אפשרות להתקשר לחנות ולברר את הנושא. בעקבות כך היא רצתה לציין את השוני בין המק"טים בטופס הקבלה. המוביל אמר שהיא תחתום על טופס הקבלה ושהכול בא עם האותיות הללו כאשר אשתי חתמה על טופס הקבלה ורצתה לציין על הטופס שהמק"ט על המוצר אינו תואם את המק"ט בהזמנה, המוביל התחיל לצעוק וניסה לחטוף את דף הקבלה לפני שהיא התחילה לכתוב את ההערה.
כשאשתי אמרה לו לקחת את כל המוצרים בחזרה הוא המשיך לצעוק שלא אכפת לו והוא לא עובד החנות. אחרי הצעקות הוא נתן לכתוב את ההערה, בסיום הכיתוב חטף את הטופס החתום עם ההערה, זרק בפרצוף טופס אחר שלא היה חתום ועזב את הבית. אשתי קיבלה שוק מההתנהגות הבלתי ראויה של המוביל.
עקב אירוע זה החלטנו להחזיר לחנות את מדיח הכלים ותנור בנוי ( באריזה מקורית ). אנו חושבים כי הרשת העובדת עם היבואן העובד עם המובילים שהמתנהגים בצורה לא ראויה לא מגיע לכולם להתפרנס מאיתנו.
אבקש שתגיעו ותיקחו את המוצרים מביתי תוך 3 ימים, אם אני לא אקבל בפקס תשובה ברורה בנושא החזרת המוצרים, אני אשאיר לי את הזכות לפנות לגורמים הרלוונטיים ולא להשאיר סיפור זה בשתיקה.
תודה מראש
ולדימיר אסטרין
פקס :077-3353749
פלאפון: 050-8854125
13.02.2011

עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
טענותיו של הלקוח הועברו לחברת האספקות של הייבואן בי,אס,אייץ הוצע ללקוח כמחווה שירותית מצד טרקלין שובר קנייה בסה"כ של 100 ש"ח לקנייה חוזרת ברשת טרקלין , לקוח סירב מעוניין לבצע החלפת מוצרים לדגמים אחרים לאחר שיחה עם הלקוח יפנה לסניף לצורך בחירת מוצרים מדגם אחר .
בברכה ,
מיכל לסרי
תגובה:
הלקוח יפנה לסניף לצורך בחירת מוצרים מדגם אחר .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה