פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מזגן LG מדגם אחר שהזמנתי ומופיע בהזמנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
המסגר 4 כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 19.8.10 הזמנתי ב"טרקלין חשמל" בנשר מזגן עילי מסוג LG
דגם 18k 20 GOLD ES-H1865EA2 הזמנה מספרXXXX .

2. בתאריך 24.8.2010 הגיע לי המזגן הביתה באריזה סגורה.

3. בתאריך 29.8.10 הגיע המתקין להתקנת המזגן ומיד שהוציא אותו מהאריזה ראיתי שזה לא הדגם שהזמנתי אלא סופק לי מזגן מדגם LG NEO
ולא הדגם LG GOLD שהזמנתי.

4. מצורף בזה תצלום המזגן שהותקן בביתי.

5. מיד שהטכנאי הוציא את המזגן מהאריזה אמרתי לו שזה לא הדגם שהזמנתי וביקשתי להפסיק מיד את ההתקנה והתקשרתי ל"טרקלין חשמל" בנשר ואמרתי שזה לא המזגן LG GOLD הדגם שהזמנתי. אך נציג "טרקלין חשמל" טען שזהו המזגן LG GOLD ושמופיע אצלי בהזמנה ואם לא אתן להרכיב אותו אז יהיה עליי לשלם שוב בפעם הבאה 500 ₪ עבור הטכנאי שיגיע להתקין לי אותו במועד אחר.

6. בתאריך 30.8.10 פניתי למוכר XXXX שאצלו עשיתי את ההזמנה ואמר שיטפל בבעיה.

7. לאחר שלא קיבלתי תשובה פניתי בתאריך 5.10.10 ליוסי מנהל החנות שבדק את הנושא וגרר אותי מעבר ל- 14 יום שלא יוכל להחליף את המזגן, ורק לאחר חודש בתאריך 1.1.10 הודיע לי XXX מנהל החנות שהמזגן לא יוחלף! אי לכך אמרתי לו שאפנה לבית המשפט והוא בהתנראות אמר לי שאני אגרור אותך 30 שנה עם המזגן הזה.

8. בתאריך 6.10.10 פניתי לחברת BRIMAG יבואנית מזגני LG ואמרתי להם שהמזגן שסופק לי מ"טרקלין חשמל" הוא אינו זה שהזמנתי מדגם 18K GOLD ES-H1865EA2. אך לצערי הרב חברת BRIMAG גררו אותי עד לתאריך 1.2.2011 וביום הנ"ל הגיע לביתי טכנאי בשם XXXX לבדוק את דגם המזגן.

9. בתאריך 21.2.2011 קיבלתי את התשובה בכתב מחברת BRIMAG שבבדיקה פיזית של טכנאי מטעם החברה, דגם המזגן שנמצא ברשותי בביתי הוא LG GOLD ES-H1865EA2 וזהו המזגן גולד.

10. כדי לחזק את טענתי שהמזגן אשר סופק לי הוא אינו הדגם 18K 20 GOLD ES-H1865EA2 הנני מצרף תצלומים נוספים אשר מוכיחים שהמזגן שסופק לי הוא לא הדגם שמופיע אצלי בהזמנה, ואלו הם המוצגים.

א'. פרוספקט של מזגן LG GOLD דגם 20 GOLD ES-H1865EA2 והופיע בקטלוג של "טרקלין חשמל" כשרכשתי את המזגן

ב. פרוספקט של חברת BRIMAG עם המזגן שסופק לי מסוג LG INVERTER 17 שהדגם שלו הוא LG ES-W126 E1GO.

11. פרוספקט של חברת BRIMAG שבו מופיע דגם המזגן אותו הזמנתי ואשר גם מופיע אצלי בהזמנה הדגם שלו הוא LG GOLD 20 ES-H1865EA2 ולא הדגם שסופק לי!
אספקת מזגן מדגם אחר שהוזמן ומופיע בהזמנה סוג הנזק :
אני מבקש לספק לי את דגם המזגן שהזמנתי ומופיע בהזמנה ולא הדגם שסופק לי. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
תלונת הלקוח טופלה בעבר ואף נשלח לביתו טכנאי מטעם חברת השירות ברימאג שירות ע"מ לבדוק את דגם המוצר וטכנאי אישר שהמוצר שהזמין הינו המוצר שנמצא בביתו .
תגובה:
מצורף למייל מכתב שיצא ללקוח לאחר בדיקת טכנאי בביתו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה