פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן, אי עמידה בהתחייבות ועוגמת נפש נושא התלונה:
בן יעקב יוסי שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גני התערוכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
יצוין כי אני משתייך לקרנות השוטרים ובתאריך 11.4.11 רכשתי בגני התערוכה בביתן "טרקלין חשמל" (אשר יצא בפרסום חוצות לחברי קרנות השוטרים בתנאים ומבצעים מיוחדים בתאריכי התערוכה.)
הזמנה מספר 17047788 רכשתי בעמדת חברת "סוני" 2 טלבזיות ו-2 מערכות קולנוע ביתי.
נציג ששרת אותי עונה על השם יהודה.
תנאי הרכישה שלי היה רק בהתחייבות כי האספקה תהיה טרם מועד חג הפסח וכך הובטח לאחר שהנציג עשה כמה טלפונים וקבלת אישורים ממנהל כל שהוא.
כמו כן נבדק ע"י הנציג כי המוצרים והדגמים שבחרתי הינם במלאי וניתן לספקם.
השתלשלות העניינים עד כתיבת תלונתי זו:
1. המוצרים לא סופקו כמוסכם טרם החג 17.4.11.
2. 14.4.11 התקשרתי לשירות לקוחות "טרקלין" בטוענה למה כך הדבר, הבטיחו לבדוק ולחזור אלי מיידית, אך לא כך הדבר.
3. 20.4.11 חומ"פ התקשרתי שוב לשירות לקוחות לגבי סטאטוס ההזמנה ותגובה למה המוצרים לא הגיעו כמוסכם.
לאחר כשעתיים הגב' אולגה חזרה אלי והציגה שהמוצרים מתעכבים כי אין את אחת ממערכות הקולנוע שרכשתי וממתינים לבדוק מה לעשות.
תגובתי: הרי 2 המערכות שרכשתי היו במלאי בתערוכה וראיתי אותם במו עיני.!
לא אלעה את הקוראים בסחבת, בשיחות הנישנות והחוזרות כל יום עם שירות לקוחות של "טרקלין חשמל" בתשובות לקוניות כי " הנושא בטיפול"

עובדה: באם לא אבטל את ההזמנה תוך יומיים הרי יעברו 14 ימי יכולת ביטול הזמנה עפ"י חוק ובכך אהיה כבול עד שיוחלט לספק לי את המוצרים.

מרגיש מרומה ומוטעה הן ע"י היבואן והן ע"י חנות החשמל "טרקלין חשמל"

באתר קרנות השוטרים ובעלונים נותנים לחנות "טרקלין חשמל" חשיפה גדולה! תוהה על מה ולמה?
יתרה מכך עוד מצורף כתב התחייבות של יו"ר "טרקלין חשמל" שחתום עליו, התחייבות לאחריות כפולה.!!! טרקלין חשמל מתחייבת לקחת אחריות ולפתור כל בעיה ו/או תלונה כל שהיא מולה ללא קשר ליבואן.

כחבר בקרנות השוטרים שוקל לפנות לנשיא חברת קרנות השוטרים ולהציג בפניו את תלונתי וכמי שמשלם איך ימנע ממקרים כגון אילו בעתיד.


בברכת אמת וצדק אהבו
יוסי בן יעקב
עלבון סוג הנזק :
תוך 24 שעות תשובה סופית מטרקלין למועד האספקה, פיצוי על ההטעיה והישנות מקרים כגון אילו בעתיד פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
הלקוח ביצע רכישה ביריד קרנות השוטרים , עודכן טלפונית כי יש בעיית מלאי של המסכים ויהיה עיכוב באספקה , המערכת שרכש הלקוח אזלה מהמלאי והוצע לו שדרוג למערכת מדגם אחר ללא תוספת תשלום הלקוח סירב החליט שהוא מעוניין להמתין עד שיהיה במלאי (הוסבר ללקוח שתעשה בדיקה מול ישפאר אם יש צפי להגעה למלאי) ובנתיים להסכמתו יסופקו המסכים ביום חמישי שוחחו עם הלקוח לתיאום אספקה .
חשוב לי לציין שהלקוח טופל מול מוקד השירות לאורך כל הדרך ועודכן כל הזמן על סטטוס ההזמנה בשיחה שנעשה עימו ביום חמישי נעשה בירור אודות פנייתו לתלונה הנ"ל ואמר שבכלל התכוונן להתלונן על המחירים שנמכרו לו המסכים שהרי אם המחירים לא השביעו את רצונו מדוע בוצע רכישה .
ללקוח יסופקו המסכים היום ולגבי המערכת שחסרה במלאי יעודכן על סטטוס מלאי ביומיים הקרובים כמו שעודכן .
תודה רבה ,
תגובה:
אספקה חלקית של ההזמנה או אספקה מלאה ההזמנה עם שדרוג המערכת לדגם אחר ללא תוספת תשלום . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה