פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה שלא הזמנתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון G סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף מרס נכנסתי לחנות הרשת בקניון G, למרות שבחנות הסמוכה , שקם אלקטריק קבלתי מחיר זהה.
הזמנתי בתוספת כסף , מכונת כביסה עם צג , המציין את מועד סיום הכביסה.
קבלתי מכונה ללא צג , איתה אני כעת תקועה.
מנהל הסניף , סרב לזכות אותי על תוספת הסכום, טרטר אותי באין ספור שיחות טלפון, לא עמד בשום מילה שאמר , שירות לקוחות , שלח מסמך לא ברור לקריאה , שאחד מן התשלומים לא יירד , כך יבוא לידי ביטוי הזיכויl
.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
הלקוחה רכשה בסניף מכונת כביסה , לבקשת הלקוחה ביקשה מכונה כמו שראתה בתצוגה בסניף אך עם צג דיגיטאלי , עקב טעות אנוש של נציג המכירות בסניף הוקלד בטעות הדגם של המכונה ללא צג דיגיטאלי , הלקוחה קיבלה את המוצר פנתה לסניף ויידעה את הסניף על הטעות אך שהיא מעוניינית להישאר עם המוצר הנ"ל ולקבל את הפרש המחיר שיש בין המוצרים וכך בוצע לבקשתה , הועבר זיכוי על סה"כ של 375 ש"ח (סכום ההפרש בין המוצרים ).
בפועל היות המדיניות חברת האשראי משתנה מחברה לחברה לגבי זיכוי חלקי של עסקה, במקרה הנ"ל לאחר בירור מול חברת האשראי הלקוחה זוכתה ב- 75 ש"ח ובמקום 12 תשלומים עבור העסקה תחוייב רק ב- 11 תשלומים שסכום כל תשלום 300 ש"ח , הנושא הוסבר ללקוחה ביקשה לקבל אישור בכתב את האישור ששלחתנו לחברת האשראי העברנו גם לה אך היות ולא הסתפקה בזה לאחר בקשה מיוחדת מחברת האשראי משהו שהלקוחה גם יכלה לקבל ישירות מהם התקבל אישור שיישלח ללקוחה .
בברכה ,
תגובה:
שליחת אישור הזיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה