פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת אספקת מזגן עילי זמן רב! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.12.10 רכשתי מזגן עילי של אלקטרה לסלון מסניף טרקלין חשמל בנשר. מאז ועד היום ( מעל חמישה חודשים ) למרות שהכסף כבר שולם, עדיין לא סופק המזגן בעיכובים שהסניף קושר כל הזמן לספק בלא לקיחת אחריות לאור העובדה שמהם המוצר נרכש. בכל פעם ניתן תאריך אחר לאספקה ושוב ושוב הם לא עומדים בו !. שירות הלקוחות שולח לסניף והסניף שולח לשירות הלקוחות...הם מתכחשים לתשלום כולל הריבית ( למען הצדק ) ופיצוי על עוגמת הנפש ועשרות השיחות טלפון. אני מאוד מאוכזב מהרשת שלמרות כל ההצהרות אינה עומדת בהן.
עלבון סוג הנזק :
החזרת הכסף כולל הריבית באופן מיידי + פיצוי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום וברכה ,
הלקוח בשונה מאשר מפורט בתלונה טופל גם מול הסניף וגם מול שירות הלקוחות ,
אף אחד חלילה לא מסיר אחריות ללקוח הוצעו מס' אופציות : החלפה לדגם אחר , שדרוג בתוספת תשלום במחיר מיוחד , ביטול עסקה אך סירב לכולם היות ובחר להמתין למוצר , המוצר חסר במלאי של הספק הרבה מאוד זמן וכל הזמן הצפי משתנה והוסבר זאת ללקוח מס' פעמים ולכן גם הוצע לו לבטל עסקה היות ואין צפי מדוייק .
בברכה ,
תגובה:
מפורט בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה