פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנה שלא סופקה, שקרים ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל 2005 רכשתי מסניף אשדוד של טרקלין חשמל מחשב נייד מדגם ZE2055EA של חברת HP. העסקה כללה בנוסף למחשב הנייד גם מקלדת ועכבר אלחוטיים של חברת לוג'יטק מדגם EX100. המקלדת והעכבר לא היו במלאי של החנות ונאמר לי שהם יוזמנו בעבורי.

כעבור כשבועיים נסעתי לסניף של טרקלין חשמל לשאול לגבי המוצר שהובטח לי, אולם נדחתי בטענה שבגלל החגים המשלוח התעכב ויתקשרו אליי ברגע שהמוצר יגיע. אחרי כשלושה שבועות נוספים, משלא קיבלתי שום טלפון מטרקלין חשמל, שוב הגעתי לסניף ושוב נאמר לי שהמוצר בדרך ושיודיעו לי כשהוא יגיע.

לאחר שעברו כבר כחודשיים, מהתאריך שבו רכשתי את המחשב, הגעתי שוב לסניף לברר אודות המוצר שהובטח לי, אך שוב נאמר לי שהמוצר עדיין לא במלאי. ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף. מנהל הסניף טען שטרקלין חשמל כבר אינה משווקת את המוצר הזה והציע לי מקלדת ועכבר אלחוטיים אחרים במקומם ואף ציין שהם בעלי ערך כספי רב יותר. התעקשתי שהמנהל יציג בפניי את שווי החלופה. המנהל סירב מספר פעמים, אך לבסוף ניאות לבקשתי, ואז התחוור לי שמחירו של המוצר החלופי נמוך כמעט בחצי ממחיר המוצר שהובטח לי. אמרתי למנהל שאינני מוכן לקבל את החלופה ואני מעוניין בזיכוי שווה ערך למוצר שהובטח לי. המנהל סירב בתוקף, ולחץ עליי לקבל באותו הרגע את החלופה שהציע בטענה שאחרת יהיה עליי להמתין עוד עשרה ימים לפחות מכיוון שהוא יוצא לחופשה, ורק הוא רשאי להציע לי חלופה כלשהי. בתגובה אמרתי לו כי אני מעוניין לבטל את העסקה בינינו. הוא הסכים ואמר לי להביא את המחשב באריזתו המקורית ובכך תבוטל העסקה.

כעבור מספר ימים התקשרתי לברר מתי בדיוק המנהל אמור לחזור בכדי לבצע את ביטול העסקה, אך לתדהמתי, התברר לי שהמנהל כלל לא יצא לחופשה, בניגוד לדבריו, כשניסה לשכנע אותי לקבל את החלופה. כמו כן הוא חזר בו מהבטחתו לביטול העסקה, ותירץ זאת בכך שטען שבכדי לבטל את העסקה, היה עליי להגיע אליו עם המחשב כבר ביום שאחרי פגישתנו (דבר שלא נאמר לי בפגישתנו, וכן סותר את היותו בחופשה, לדבריו, באותו הזמן). לבסוף אמר שהוא לא מוכן שאני אחזיר את המחשב ושעליי לפנות להנהלה של טרקלין חשמל.

בהנהלה, אחרי זמן רב, ענו לי שרק מנהל הסניף יכול לבטל את העסקה, ומכאן כבר לא ידעתי מה לעשות.
עלבון סוג הנזק :
החזרת המחשב, אני מעדיף שהכסף שלי ילך לחברה אחרת פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה