פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה על תגובת טרקלין חשמל נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בתים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גב' לסרי משרות הלקוחות של החברה הנ"ל, אני לא טענתי שאתם עושים טרייד אין. זה הנציג שלכם אמר: קחי בחשבון שאת מקבלת שבנוסף למחיר הטוב שאת מקבלת אנו מעריכים את המקרר שלך בין 500 ל 1000 ש"ח !! הייתה איתי חברה שתוכל לעיד על כך.
אני לא ילדה קטנה ואני הבנתי בדיוק מה נאמר לי.
אולי לא חוזרת מילה במילה על דבריו של הנציג הנ"ל, אבל הדברים היו ברורים בהחלט. ורק בשל כך חזרתי אליכם וביטלתי עיסקה של 400 ש"ח. היתה לי הצעת מחיר זהה במקום אחר + הובלה חינם !!! אבל באתי אליכם בגלל ההטעיה של הנציג שלכם. ממש לא יאה לכם כחברה ותיקה להתנער מאחריות ולנפנף אותי בחוצפה כזו!!! העובד הזה פשוט מאוד רימה אותי כדי שאשתכנע לקנות אצלכם.
אני מצפה לפיצוי על העוול שנעשה לי ועל עוגמת הנפש. בנוסף גברתי הנכבדה את קובעת עובדות לא נכונות.אם אינך יכולה לתת מענה,תפני אותי למנכ"ל שלכם,אני לא מתכוונת לעבור על כך בכזו קלות.
עגמת נפש ועלבון מהתגובה !! סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
צר לי על תחושותייה של הלקוחה , חלילה אין ניסיון להתנער מפנייתה של הלקוחה
טרקלין חשמל הייתה צד בעיניין ברכישת המקרר החדש ובמכירת הישן לא היה לטרקלין כל צד מלבד לתת טלפון לבירור הנושא מול החברה ולכן תגובתי הקודמת עדיין בתוקף .
בברכה ,
תגובה:
תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה