פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול של החברה בלקוח , בזבוז יום שלם, חוצפה מצד נציגי השירות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג קסטינה כתובת:
ביג קסטינה + שירות ההתקנות של החברה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב01.08.11 רכשתי מזגן בטרקלין חשמל בקריית מלאכי, מסרתי להם שהחדר בדירה שלי הינו 36 מטר לערך, אני כבן אדם פשוט לא מבין במזגנים הציאו לי מזגן מסוג טורנאדו פלאזמה גולד בכוח 2.2 כ"ס כאשר אני כל הזמן חשבתי שזה 2.5 בכלל וזה מה שאמרו לי ושזה מספיק, רכשתי, שילמתי ב-10 שקים דחויים והכול סבבה עד פה.
הביאו את המזגן אליי הבית ומפה הכול התחיל.
יום חמישי אם אני לא טועה אותו השבוע התקשרה אליי נציגה וקבעה איתי שירות התקנה ליום שלישי (ט' באב) היא התקשרה במקביל למתקין ומסרה כי הם יבואו ביום שלישי.
יום שני (ערב ט' באב) בשעות היום מתקשרת אליי נציגה ואומרת שזה ט' באב ולא יכולים לבוא אליי ומסרו לי שיבואו ביום רביעי או חמישי, אמרתי שאני צריך לדבר עם המשפחה והיא ככל הנראה אמרה שהיא רושמת אותי לרביעי אבל היא תתקשר אליי בעוד 20 דקות, מאותה שיחה עברה כיממה והם לא חזרו אני לבד התקשרתי לחנות בביג קסטינה (ליד ק. מלאכי) ומסרתי להם את הנושא, הם אמרו לי שיגיע טכנאי ביום רביעי בשעות הבוקר כי זה מה שרום להם, ז"א פה רק נודע לי בוודאות שהם יבואו להתקין לי את המזגן.
הגיע יום רביעי (אתמול - פה התחיל כל היום להסתבך) לקחתי לי יום חופש מעבודה מתוך קמצוץ החופשים שיש לי כדי להיות איתם, הגיע הטכניאי בשעה 10:40 לערך, והתחיל בבדיקה ופתאום הוא אומר לי שהוא לא מתקין את המזגן כי יש לי חדר (סלון+מטבח+מסדרון קטן) של 50-60 מטר!!!! (לציין הדירה כולה 80 מטר, 4 חדרים), אמר לי שהוא לא מתקין כי אסור להם להתקין מזגן שלא מתאים לחדר, הוא התקשר לחברה ולנציגת ההתקנות הראשי שלהם (אצור הצפון אם אני לא טועה חיפה) והתחיל לדבר איתם שהחדר שלי בקירוב 50 מטר והוא לא יכול להתקין, הוא נתן לי את הטלפון והתחלתי בבירורים, אחרי שהסברתי לה את כל הכאבי ראש ובזבוז זמן שנגרם לי עקב טעות שלהם והחדר שלי עפ"י מה שהנציגה אמרה בסדר גמור, הם לא רצו להתקין אותו, במהלך השיחה אמרתי לה שאם לא הייתי מתקשר לא הייתי בכלל יודע שהם צריכים לבוא, כמו תמיד אמרה אני מבינה מבינה, פה התחילו צעקות, צעקתי עליה על החוצפה שיש להם, ואז שמעתי את הבוס שלה כביכול צועק לה, מה אתה מדברת איתו הוא קטין בן 14! פה תפסתי ג'ננה והתחלתי לצעוק אליהם שאני איש עסוק, לקחתי חופש משירות הצבאי שלי!! כדי להיות בבית בזמן ההתקנה והצגתי את החוגר למתקין שאישר שאני לא קטין. אחרי שוב מספר צעקות המתקין מדד לי את הדירה (לדעתי הוא חייב משקפיים דחוף) והלך. (שכחתי לציין שבאותו זמן שאני מדבר איתה אמרתי שאני לא מבין כלום במזגנים אז המתקים אמר שצריך עוד צנרת והוא ייקח ממני כסף על זה וכל הצנרת שלי נמאת מתחת לדירה ברצפה והכול מוכן יש בחוץ 40 ס"מ ועל הקיר בקושי עוד מטר וחצי אמרתי לו על מה? הוא אמר צריך לחתוך פה ושם - שוב חוצפה)
התקשרתי לסניף ודיברתי עם המנהל, זומני אליו לשיחה והסברתי לו הכול, לקחתי איתי את חוזה הדירה שלי יחד עם פילוג הדירה במטרים הוא קישקש לי שם ואז רק שאל אותי האם זה בסדר (מה אני כבר יגיד לו אחרי שהוא עשה כבר) הוא שלח את זה בפקס למנהל שירות ההתקנות בשם בועז (למנהל קוראים יובל) הם דיברו על כל הטענות שלי, המנהל קם מספר פעמים ממני והתרחק לדבר איתו, כשישבתי מולו ענה לטלפונים ודיבר על עסקאות כשאני יושב מולו (זלזול גמור בלקוח), אחרי דין ודברים הוא אמר שבאמת המזגן לא מתאים והנציגה טעתה, הוסבר לי שאני חייב לשלם עוד אלף שקל!!! למזגן טיפה יותר טוב 2.5 כ"ס במקום 2.2 כ"ס, על מה אלף שקל?!?! הוא נכנס ישר להגנה והתחיל לי לספר סיפורי סבתא על זה שהוא מוחר לי אותו באותו מחיר שהוא קונה (3800 - לא מאמין בגרוש), הלכתי משם.
מ8 בבוקר חיכיתי למתקין, הייתי בטלפונים ובירורים עד 15:30 בצהריים!!! כל היום!!! בשעות הערב ב-9 נסעתי לשם לבטל את העסקה אחרי השיחה עם המשפחה. התחיל שוב לשכנע אותי שהוא לצידי וכאלה. הלכתי משם אחרי "הביטול" הוא אמר לי שיידבר איתי עוד.
היום בשעות הצהריים אני מגיע לשם שוב לקבל אסמכתה כלשהי על הביטול, הוא אמר שהתקשרו אליי ודיברו איתי (אף אחד לא התקשר אליי אף אחד לא דיבר איתי או בני משפחתי כי אמרתי להם בבירור אל תדברו איתם אך ורק אני) הוא מסר שמנהלת שירות לקוחות דיברה איתי והעסקה מבוטלת, באותו שלב הוא רצה להראות לי מייל שהוא קיבל ממנה\ לא היה לו שום מייל ופתאום הוא אמר לי שהמייל במייל הפרטי שלו שהיא שלחה לו את זה בערב (איך זה הגיוני אם היא "}דיברה איתי היום") שוב שקר, עד שלא קיבלתי ממנו אסמכתה על הובלה שהוא יבוא וייקח את המזגן וירשום שם במילים האלה "נאמר לבן דניאל בתאריך 11/08 בשעה 18:47 בערב שחברת טורנדו תאסוף את המוצר מביתו ולאחר מכן יתבצע הביטול ויוחזרו לו הצ'קים כמו שהוא שילם - יובל"
ז"א רק כשהם ייקבלו את המזגן אנחנו נקבל את השיקים והעסקה תבוטל, אני מקווה שחוק ה-14 יום תקף להיום והוא אמר לי שהכול כבר טופל ואין בעיה.
בזבזתי יום שלם עליהם קיבלתי יחס מזלזל מהחברה מההנהלה של הסניף מהתקנות מכולם! העיקר שעיצבן אותי שהייתי צריך לקחת יום חופש ולא יצא מזה כלום. כל פעם שישבתי מול המנהל הוא יצא או לדבר או לעשן עד שדיבר איתי, חוצפה מהלכת!!!
כביכול העסקה מבוטלת, אני מאוד רוצה/רציתי לתבוע אותם על הכול ואני לא יודע האם זה שווה עכשיו?!?
בזבוז זמן, עלבון והרבה דברים נוספים. סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
הפנייה טופלה מול הלקוח ,
תגובה:
מוצר מתנה לבחירה כמחווה של רצון טוב . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה