פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במכשיר לקוי וזילזול בפניתינו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון לב המפרץ כתובת:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל 2005 ניקנה בטרקלין חשמל סניף לב המפרץ כמה וכמה מוצרים כאשר אחד מהמוצרים היה מחשב כף יד של חברת HP.
מהרגע הראשון היו בעיות עם המכשיר הזה, המכשיר ניתקע באמצע ההפעלה , המסך לא מגיב וכד'..
עם תחילת הפעיות פנינו לסניף החנות שבו ניקנה המכשיר על מנת שיעזרו לנו עם הבעיה, בחנות אמרו לנו שברגע שהמכשיר ניתקע יש לבצע היתחול, במשך כמה חודשים טובים, זה היה הדרך היחידה שהמכשיר עבד.
בחודש נובמבר 2005 המכשיר ניתקע ככה שאי אפשר להפעיל את המכשיר בכלל, חזרנו לטרקלין חשמל , סניף לב המפרץ, ושם אמרו לנו שהם לא יכולים לתקן את התקלה ושיש לקחת את המכשיר למעבדה של היצרן (בחנות לא ידעו איפה המעבדה ואפילו את הטלפון!!!).
אחרי בירורים מסתבר שיש רק מעבדה אחת שמטפלת במחשבי כף יד.
במעבדה אומרים לנו שהמחשבי כף היד לא מטופלים בארץ ויש לשלוח את המכשיר לחו"ל ולוקח עד שבועיים התיקון, נאמר להם שאין בעיות רק שיתקנו את המכשיר.
הפקידה במקביל נתנה לנו טופס הפקדת מכשיר לתיקון.
אנחנו מחכים ומחכים, השבועיים עברו ולא התקשרו אלינו מהמעבדה אז החלטנו ללכת למעבדה על מנת לברר מה קורה עם המכשיר, מסתבר שהמכשיר הגיע, פשוט לא התקשרו אלינו!
בעודו בחנות מנסים להפעיל את המכשיר, והוא עדיין לא עובד! פונים לפקידה ואומרים לה שעדיין לא עובד המכשיר, היא אומרת שאין בעיה שתתקן אותו ושבעוד שבוע וחצי יתקנו אותו (הפקידה לא מילאה טופס חדש). השבוע וחצי עובר והפעם כן מתקשרים, באים לקחת את המכשיר, בודקים את המכשיר בתוך המעבדה ופלא פלאים המכשיר עדיין לא עובד! פונים שוב לפקידה והיא אומרת לנו שיתקנו אותו שלא נידאג(שוב לא מילאה טופס קבלת מכשיר לתיקון) והפקידה אמרה לנו שיקח שבוע וחצי . אחרי שבוע וחצי התקשרו והודיעו לנו שהמכשיר תוקן. והפעם זה כן עבד בסופו של דבר במכשיר היה אמור להיות התיקון שבועיים ונישאר יותר מחודש!
בינואר המכשיר שוב לא עובד והפעם אנו פונים לחנות שבו ניקנה המכשיר בטרקלין חשמל סניף לב המפרץ ואני מבקשת שיחליפו לי את המכשיר או שיחזירו לי את הכסף כי אני שילמתי ועד מכשיר חדש ושעובד וקיבלתי מכשיר שלא עובד.
גיל (מנהל מחלקת מחשבים בטרקלין חשמל בסניף לב המפרץ) אומר לי שהוא לא יכול להחליף את המכשיר בחי אישור של חברת HP והוא (גיל) מתקשר בפני למנהל מכירות של HP בצפון וזה אוצר לגיל לרשום לו מייל ובו מפורט הבעיות.
גיל אומר לי ליצור איתו קשר ביום ראשון על מנת לברר מה קורה עם הבקשה (זה היה יום שישי).
ביום ראשון אני מקבלת טלפון ממישהי בשם אורטל מחברת HP שאומרת לי שהם לא מחליפים את המכשיר ושאני צריכה ללכת למעבדה על מנת שיבדקו את המכשיר שוב ושואלת אותי למה לא פניתי לתמיכה הטכנית של החברה אז אמרתי לה שאני כן שלחתי את המכשיר למעבדה ולא תיקנו שם כלום ושאני לא רוצה לקחת את המכשיר שוב לשום מקום ולא לדבר אם אף אחד.שהדבר היחידי שאני רוצה זה או מכשיר חדש או החזרת הכסף.
אורטל אומרת לי שאני פניתי רק פעם אחת למעבדה שלהם ואני הסברתי לה שפנינו יותר פעמים ושאני לא אשמה שהעובדים שלהם לא יודעים את העבודה שאני עשיתי את כל מה שאמרו לי והמכשיר לא עובד, שהמכשיר חדש עדיין אין לו שנה וכמעט שאין שימוש, אמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אליי, שאלתי עם עוד היום (ראשון 22.1.06) אמרה שכן.
אני רואה שאורטל לא חוזרת אז אני מתקשרת אליה (שעה:18:10 בערך) ועונה לי טקליטור שאומר לי שהמשרדים סגורים.
אני מתקשרת למחרת (שני 23.1.06 שעה 9:10 בערך) עונה לי מישהו אני מבקשת את אורטל ואחרי כמה שניות חוזר אלי ואומר לי שהיא כרגע מדברת הטלפון ואח"כ תתקשר אלי. היא אכן מתקשרת אלי בערך ב 11:00 וחוזרת עוד פעם שהם לא מחליפים את המכשיר ושאני צריכה לקחת את המכשיר למעבדה או לדבר עם התמיכה, אני חוזרת ואומרת לה שזה לא מקובל אלי ושאני רוצה או שיחזירו לי את הכסף או מכשיר חדש.
אורטל אומרת לי שתחזור אלי באותו היום.
אחרי השיחה אני מדברת אם אבי שנימצא בטרקלין בחשמל בלב המפרץ והוא נותן לי לדבר על גיל, שאני אומרת לו שאני רוצה או שיחליפו לי את המכשיר או שיחזירו לי את הכסף, גיל אומר לי שמדבר עם אותו מנהל מכירות של HP בצפון וגורמים מעליו, אני בנוסף אומרת לגיל שאני לא צריכה לדבר עם אף אחד מHP , שאת הבעיות החברות צריכות לטפל בלי שאני כלקוחה לצריכה להתעצבן ולהיות מעורבת שזאת הבעיה שלהם, שיש להם את כל המסמכים כדי לטפל בהכל.
גיל אחרי שמסיימים את השיחה פונה לאבי ואומר לו (לאבי) שאני צריכה להירגע, וזה חוצפה, גיל הוא אף אחד כדי להגיד לאבי את זה כי יש לי את כל הסיבות להתעצבן והוא לא מכיר לא אותי ולא את אבי כדי להרשות לעצמו להגיד דברים כאילו על הלקוחות שלו!ובנוסף גיל אומר לאבי שתוך יומיים שלושה יהיה לו תשובות (יום שני 23.1.06).
אורטל באותו היום (שני 23.01.06) חוזרת אלי ואומרת שעדיין אין אישור להחליף את המוצר אבל תחזור יום למחרת.
יום שישי (27.1.06) פונים שוב לטרקלין חשמל סניף לב המפרץ והפעם לא בטלפון אלה פנים מול פנים ואני פוגשת את גיל הכניסה ואני מבקשת לדבר עם מנהל הסניף וגיל מפנה אוצי אליו, אני אומרת לו שלום והוא אומר לי באופן מתנסה "שלום!" אני אומרת לו שאמרתי לו שלום אני אומרת לו (מנהל הסניף) שאני פונה אליו בגלל שאף אחד בסניף שלו לא עוזר לי, מספרת לו את הבעיה בקצרה ואומרת לו שאני רוצה שיחזירו לי את הכסף או מכשיר חדש ובלי לחשוב פעמיים המנהל אומר לי שהם לא מחליפים וא מחזירים את הכסף ואז גיל מתערב ואומר ש מ HP פנו אלי ואמרו לי שאני צריכה לקחת את המכשיר למעבדה לתיקון ושאני לא הסכמתי אז מנהל הסניף פונה אלי ואומר לי שהם לא מחזירים את הכסף או מחליפים את המכשיר אז אני אומרת למנהל שאם הוא לא יעזור לי אז אני אחפש מישהו שכן יעזור לי ואז המנהל פונה אלי ושואל אותי למי אני הפנה אמרתי לו שאני אחפש מישהו שיעזור לי.
מנהל אומר לי בסדר גמור, אני שואלת אותו איך קוראים לו (מנהל) וזה עונה לי גיל
אני שואלת גיל מה? עונה גיל אזולאי ,הינה רשום על תג!
יצאתי משם רותחת מזעם שכן זאת לא דרך לטפל בלקוחות בשום לקוח.
העברת האשמה מחברה לחברה, טרטור הלקוח, בזבוז זמן הלקוח בתוך ניסיון להתיש את הלקוח.
2 חברות גדולות שמזלזלות בלקוחות שלהם.
חברת טרקלין חשמל צריכה להתבייש שיש להם מנהלים שלא יודעים לתת מענה לבעיות הלקוחות שלהם וחברה גדולה, חשובה ובינלאומית כמו HP שמתחיסים ככה ללקוחות שלהם.
נתנו לי להרגיש ממש חסרת חשיבות!
עלבון סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר שעובד או החזרת הכסף! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
ליאור שם ותפקיד:
רשת טרקלין חשמל אינה מזלזלת בלקוחותיה,מצאנו לנכון להחליף את המוצר ללקוח הלקוח קיבל את ההצעה בשמחה ובעייתו נפתרה. תגובה:
ללקוח הוצע והוחלף לדגם מתקדם יותר אותו הוא קיבל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה