|
|
|
|
|
|
קבלת מקרר אחר במקום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נשר צרכנית חח"י |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב הזמנתי מקרר אמקור דגם 520 וקיבלתי דגם 510
דגם 520 הוא דגם גבוהה ב10 ס"מ ולכן נאלצתי להזמין נגר אשר הגיע ופרק ארונו לת מטבח כדי להתאים את המקרר אשר הזמנתי לפי המידות במעמד הקנייה
להפתעתי אני לא נכחתי בבית כאשר המקרר הגיע אלא אשתי קיבלה את המוצר
המקרר אשר הגיע בפועל הוא נמוך ב10 ס"מ ממה שהזמנתי כלומר מוצר אחר
התקשרתי לחנות בנשר והם אמרו אתה מעוניין להחליף את המקרר אבל איפה העלות של פירוק הארונות והרכבתם
אני פונה אליכם על מנת להסדיר את העניין לפני שאני פונה לתביעות קטנות בבית משפט אני פנסיונר של המשטרה ויש לי את כל הזמן בעולם
|
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל לסרי מנהלת שירות |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוח |
תגובה: |
טופל מול הלקוח |
פתרון: |
|
|
|