שירות ואמינות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 11 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הוד השרון ( קניון שרונים) |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קניתי מכונת כביסה , ובחרתי דגם ספציפי אשר קיבלתי המלצה מאיש מקצוע . בהגעתי לסניף של החנות בהוד השרון ( קניון שרונים) , נציג שירות בשם פלח ליאור טען שישנו את הדגם הספציפי שבחרתי, לכן שילמתי את כל הסכום במזומן . לאחר ימים רבים קיבלתי מכונה אך הגדם היה שונה ממשהוזמן. אחרי שיחות רבות עם אותו נציג השירות אשר מכר לי את המוצר קיבלתי תשובה שהוא טעה . ביקשתי לדבר עם מהנל . על הבקשתי קיבלתי תשובה שלילית , ותשובה שמנהל יחזור עליי תוך 3 שעות . מנהל לא חזר . הנציג שירות טען שחנות לא יכולה לעזור ואם אני רוצה אז אני אשלם הובלה 200 ש"ח על מנת להחזיר את המוצר לחנות . בסופו של דבר קיבלתי לא משרציתי , ללא הסבר ראוי לסיטואציה ולבסוף התנהגות של חוסר איכפתיות מקצועיות של מנהל החנות ונציגיו .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקבל מכונת כביסה בגדם אשר ביקשתי מהתחלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|