פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הוד השרון ( קניון שרונים) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קניתי מכונת כביסה , ובחרתי דגם ספציפי אשר קיבלתי המלצה מאיש מקצוע . בהגעתי לסניף של החנות בהוד השרון ( קניון שרונים) , נציג שירות בשם פלח ליאור טען שישנו את הדגם הספציפי שבחרתי, לכן שילמתי את כל הסכום במזומן . לאחר ימים רבים קיבלתי מכונה אך הגדם היה שונה ממשהוזמן. אחרי שיחות רבות עם אותו נציג השירות אשר מכר לי את המוצר קיבלתי תשובה שהוא טעה . ביקשתי לדבר עם מהנל . על הבקשתי קיבלתי תשובה שלילית , ותשובה שמנהל יחזור עליי תוך 3 שעות . מנהל לא חזר . הנציג שירות טען שחנות לא יכולה לעזור ואם אני רוצה אז אני אשלם הובלה 200 ש"ח על מנת להחזיר את המוצר לחנות . בסופו של דבר קיבלתי לא משרציתי , ללא הסבר ראוי לסיטואציה ולבסוף התנהגות של חוסר איכפתיות מקצועיות של מנהל החנות ונציגיו .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל מכונת כביסה בגדם אשר ביקשתי מהתחלה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה