פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של נציג ושל מנהל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קנין שרונים הוד השרון כתובת:
סניף שרונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת "טרקלין" סניף שרונים לאחר שהפנו אותי אליהם כנראה בטעות על מנת לתאם הגעה של מכונת כביסה שרכשתי ברשת א.ל.מ.
הבחור שענה לי הסביר שהגעתי לחברת "טרקלין" והפנה אותי למספר טלפון אחר, התקשרתי למספר ואמרו שם שזה טעות.
חזרתי שוב לאותו מספר שחייגתי בהתחלה כדי שאולי יעזור לי וייתן לי את המספר הנכון.
הבחור שענה התחיל לדבר לא יפה " את לא קנית אצלי אני לא חייב לך כלום" וניתק.
שוב חייגתי וביקשתי לשוחח עם המנהל על החוצפה של הנציג. שמעתי את המנהל צועק ברקע " תגיד לה שאני לא פה".. ואז שוב הנציג אמר לי "אני לא חייב לעזור לך כי לא קנית אצלי" ושוב ניתק.

חיכיתי כמה דקות וחייגתי שוב כדי שוב לבקש את המנהל.
רק לאחר שאמרתי שאני מעוניינת לרכוש דרכם מכונת כביסה קיבלתי סוף סוף את מנהל הסניף בכבודו ובעצמו ששמו אושיק בסניף שרונים, כשהתלוננתי בפניו על היחס המכוער של הנציג וששמעתי אותו ברקע אומר " תגדי לה שאני לא פה" גם הוא ניתק לי את השיחה.
אני לא אדרוך באף אחד מסניפי רשת "טרקלין" רק בגלל התקרית הזאת וכמובן אדבר על כך בלי הפסקה כדי למנוע מאנשים לרכוש מוצרי חשמל אצל חברה שרואה רק כסף ולא בני אדם.
בעיני תודעת שרות היא מעל לכל גם אם לא קניתי אצלהם עכשיו אולי הייתי קונה בעתיד, מפני שאני בשלבים של שיפוץ דירה חדשה שרכשתי ואני אצטרך עוד הרבה מוצרי חשמל חדשים בקרוב.
חבל שרשת טרקלין מתייחסת ככה ללקוחות פוטנציאלים.
לנתק טלפון זה בעיני הכי נמוך שיש ואני מקווה שהרבה אנשים יקראו את התלונה הזאת.
אם הייתי מוציאה כסף שם בחנות כנראה שהיו מתייחסים אלי אחרת.
אין מילים לתאר את תחושת העלבון, גועל נפש.
אני מתכוונת להתמיד ולהשמיץ את החברה באוזני כל מי שרק אפשר.
יש מספיק ערוצי תקשורת היום ואפילו בן אדם אחד יכול לעשות נזק גדול לחברה כזאת גדולה. חבל שהם עדיין לא מודעים לכך.
עלבון סוג הנזק :
פיטורים או השהייה של מנהל הסניף אושיק פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת שירות שם ותפקיד:
הנושא יטופל ברמה המשמעתית . תגובה:
הנושא יטופל ברמה המשמעתית . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה