פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גסות רוח ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נציג בשם דוד הציג לי ואשתי מקררים. כאשר שאלנו לגבי נתונים מסוימים התחיל דוד ללעוג לנו שאיננו מבינים דבר ומכיון שלו יש השכלה גבוהה הוא מבין יותר. אח"כ התחיל להעליב אותנו באופן יותר חריף כאשר התיחס לארץ מוצא של אישתי (רוסיה). בסופו של דבר, לאחר חילופי דברים, בהם אמרתי לו שהוא לא מתאים לשרת לקוחות, הוא אמר לנו שהוא לא צריך לקוחות כמונו, את המשכורת 15,000 שקל הוא יקבל בכל מקרה. ממש גירש אותנו מהחנות.
עלבון סוג הנזק :
יש לפטר את האיש פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דני סיון מנהל תפעול שם ותפקיד:
הנושא נבדק ונחקר על ידינו ולמרות שהדברים שנכתבו אינם מדוייקים היות וגם הדייל דוד ממוצא רוסי הנושא טופל משמעתית
אנו כחברה עם האחריות הכפולה היחידה במשק ולכן שמנו לנגד עינינו את השרות בראש מענינו ואנו רואים חשיבות עליונה למתן השרות על ידי הנציגים שלנו
תגובה:
טופל משמעתית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה