פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בהזמנת מוצרים והתחצפות והרמת קול מצד עובד מסניף נתניה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואשתי הזמנו מייבש כביסה ומיקרוגל מסניף טרקלין חשמל בחדרה(מתחם החדש) בתאריך 08.11.11 ונאמר לנו שהמייבש יגיע ב 15 לחודש למחסנים ובסביבות 20 לחודש יהיה אצלנו, המיקרוגל היה אמור להיות אצלנו גג עד ה 13לחודש נובמבר, מבחינת המייבש באמת יצרו איתנו קשר ב 17 ונאמר ש ב 20 מגיעים אלינו, המיקרוגל לא הגיע ב 13 ונאמר לנו שהיה בלבול בהזמנה ושזה יתעקב, היום בתאריך 17.11.11 התקשרה אישתי לסניף חדרה ודיברה עם מנהלת החנות אנה שהייתה מקסימה ואמרה לה שהמיקוגל יושב בסניף נתניה ויגיע היום,אישתי שבמקרה הייתה בנתניה שאלה את אנה אם היא יוכלה להכנס ולאסוף את המיקרוגל אנה ענתה בחיוב ואמרה שהיא תתקשר לסניף ותדבר איתם.
אישתי נכנסה לסניף וניגשה לבחורה בשם ורוניקה וכאשר אישתי ביקשה את המיקוגל היא חטפה צעקות ועלבנות שאיןן אפשרות לקבל את המיקרוגל ושתחזור לחדרה, אישתי שעמדה המומה לא הבינה למה צועקת עליה העובדת ולאחר ששאלה אותה אז אותה עובדת בשם ורוניקה המשיכה לצעוק ולהגיד לאישתי מי היא חושבת שהיא ושתחזור לחדרה. אישתי הייתה המומה ופשוט החלה לבכות ויצאה בהרגשה נוראית שצעקו אליה ללא סיבה והשפילו אותה מול עודי ולקוחות של טרקלין סניף נתניה. אנחנו לא נעבור על זה בשתיקה ודורשים את טיפולכם המיידי ולעדכן אותנו במה נעשה . לא מספיק שבזבזו לנו את הזמן בקבלת המוצר ,אכזבו אותנו מאוד זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאנחנו נקנה בטרקלין ואני מחדד את העיניין שלא נעבור בשתיקה על עוגמת הנפש שאישתי נאלצה לעבור בגלל עובדת שלכם. אני רוצה לציין לשבח בלי שום קשר את עובדי חנות סניף חדרה אנה וולדמיר שטיפלו בנו יפה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי הולם,התנצלות,והעמדה במקום של עובדת הסניף נתניה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה