פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר שרכשתי והוא לא תקין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביג קרית מלאכי כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר lg בטרקלין חשמל קרית מלאכי.המקרר שקניתי לא תקין,הגיעו אלי טכנאים הביתה מספר פעמים.הקרח במקרר לא תקין,ויש נזילה בבר של המים.אף אחד לא מצליח לסדר את המכשיר.פנינו מספר פעמים לשירות לקוחות של ברימג והם מתנערים.יחס גרוע ביותר מהפקידות. לעולם לא אקנה יותר lg בחיי. לאור העובדה כי איבדתי אמון בנציגי החברה ובמוצריה,אין ברצוני שיגיע טכנאי נוסף.אני רוצה שיקחו את המקרר ויחזירו את כספי 
עוגמת נפש סוג הנזק :
ברצוני להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
חנן בקר מנהל שרות לקוח שם ותפקיד:
ניתן אישור יבואן להחלפת המקרר .בתאום עם הלקוחה היא תבחר מקרר חדש. שרות לקוחות טרקלין יהיה במעקב עד סיום הטיפול .
יש להפנות לברימאג שרות את התלונות האחרות .
תגובה:
כפי שמופיע בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה