פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מעליבה של מנהל החנות ללקוח שרכש טלויזיה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שרונים, הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-30 לנוב' רכשתי בחנות הנ"ל מכשיר TV מסוג LG LED 42 550Y בתהליך הרכישה טיפל אושיק מנהל החנות.
המכשיר הגיע לביתי ביום 6 בדצ' והותקן על ידי שני מתקיני החברה. המתקינים ניסו להפעיל את מערכת ה-SMART TV ללא הצלחה, והודיעו לי כי אין להם זמן ליצור קשר עם הסיוע הטכני היות ויש להם התקנות נוספות, וכי עלי ליצור קשר זה בעצמי.
ניסיתי ליצור קשר עם חברת ח.י בכל מספר טלפון אפשרי ללא הצלחה, זאת במשך מספר שעות. לאחר יאוש פניתי לחנות בה רכשתי את המכשיר בבקשה כי יעזרו לי ליצור קשר עם ח.י לקבלת העזרה. ענה לי עובד בחנות ואמר כי ינסה לבקש את העזרה. תוך כדי שיחתו עם ח.י, שיחה שערכה מספר דקות שמעתי ברקע את מנהל החנות נוזף בעובד ואומר לו כי ימסור לי שמרגע שהמכשיר נמסר לי אין להם כל סיבה לעזור לי וכי עלי להתקשר לעזרה טכנית לבד. ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות אושיק. אושיק ענה לי בקול מתריס ומחוצף ואמר כי מרגע שהמכשיר אצלי (עדיין לא הותקן כהלכה למרות שהתקנה היתה כלולה במחיר הרכישה) אין לו (לחנות) כל עניין לטפל בי יותר וכי עלי לפנות לחברה בכוחות עצמי. יתרה מזאת, הוא אמר כי חבל לו על הזמן לדבר איתי כי יש לו לקוחות בחנות וכי על קניה של מכשיר ב-4000 שח לא שווה לו לבזבז זמן על דיבורים. השבתי לו כי המכשיר שהוא עצמו מכר לי אמור לתת לי ביצועים של SMART TV וכי זה לא יקרה ללא העזרה הטכנית, וכי לדעתי יש בכך מסחר וטיפול לא הוגן באם הוא מתעלם מהעובדה כי עליו לעזור לי עד אשר המכשיר יעבוד לפי המפרט שנמכר לי. הוא ענה לי בצעקה כי לא אני הוא זה שילמד אותו מהו מסחר הוגן וכי אין לו יותר מה לדבר איתי וסגר את הטלפון.

למזלי, כנראה שאותו עובד אשר ניסה ליצור קשר למרכז הטכני הספיק למסור להם את תמונת המצב, ולאחר כשעה קיבלתי פניה טלפונית מהעזרה הטכנית, בחורה בשם עומר פנתה אלי בנימוס ומירב הסבלנות, ובמיקצועיות רבה וניסתה לעזור לי. ואכן, בעזרתה ובעזרה טכנית מטעם הבזק, אשר שולבה במהלך השיחה, הבעיה נפתרה והמכשיר החל לעבוד כצפוי.

שאלתי היא, מדוע היה עלי לעבור ריטואל מעין זה עם אותו מנהל חנות. האם בצורה זאת טרקלין חשמל מעוניינת למשוך קונים לחנותה. למותר לציין כי רגלי לא תדרוך יותר בחנות זאת וכי כמובן אמליץ המלצה דומה לבני משפחתי וחברי, להדיר רגליהם מחנות אשר בצורה זאת מטפלים בלקוחותיה.
עלבון סוג הנזק :
להחלטת הנהלת החברה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דני סיון מנהל תפעול שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על הדברים לידיעתך כל לקוח טרקלין מקבל שרות גם לאחר הקניה כידוע לך היום מרכיב השרות הוא מעל לכל ולכן הנושא יטופל בחומרה אנו רואים במקרה כחריג וחמור אשר יטופל ואין במקרה זה לשקף את התנהלות החברה
אנו מודים לך על התרעתך
תגובה:
בטיפול הנהלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה