פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומעליב ומזלזל כלפי לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון 4 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי יחד עם אימי לחנות טרקלין חשמל בשעה 13 על מנת לרכוש מקרר במסגרת תוכנית"החלפת מקררים". התפלאתי לראות כ-20 אנשים מבוגרים מעל גיל 65 עומדים ליד דלת סגורה. התברר שהם מחכים כבר 3 שעות כדי שיאפשרו להם להכנס לחנות ולבחור מקרר. עמדנו גם בתור כחצי שעה ופתאום יצא אחד העובדים(מוכר בשם נדב) של החנות בעיניין אחר. לא דיבר עם אף אחד, לא ענה על שאלות, בכלל לא התייחס לאנשים. פניתי בנימוס אליו עם רצון לברר אך מתנהל התור. ענה לי בגסות רבה עם כעס ובקול מורם-"מה את רוצה ממני, מה את לא רואה שיש בחנות עומס רב?חכו עוד שעה ואולי נכניס אנשים..." כל זה בזמן שממשיך בדרכו ועם גב אלי. דרך החלונות לא התרשמתי מזה שיש הרבה אנשים. על הדלת לא היה כתוב שום הסבר על אופן רכישת המקררים. נפגעתי מאוד מיחס המזלזל וכאב לי הלב על אנשים מבוגרים שעמדו שלוש שעות ללא שתיה, ללא מנוחה., ללא שום ידע וצפי כניסה לחנות
לקחתי את אימי לחנות אחרת בסט ביי-דלתות פתוחות, יש גם אנשים שמסתובבים ולא מעט ועובדים שמתקתקים עבודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חייבים להיות שירותיים בסוג כזה של עבודה עם אנשים פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דני סיון מנהל תפעול שם ותפקיד:
כפי שידוע לכם המכרז הוא של משרד התשתיות בשיתוף יבואנים ורשתות שיווק
אף אחד לא צפה את ההתנפלות של הלקוחות על החנויות בכמויות שלא היו ניתנות לשליטה כלל ולכן בימים הראשונים היו אי סדרים עד להתארגנות מחדש
תגובה:
החל מהשבוע אנו עושים מאמצים לשרת את הלקוחות כפי שאנו רגילים כמו כן מציעים שתייה וכיבוד לממתינים במקומות שיש עדיין המתנות וכן משתדלים להתייחס לכל קהל לקוחותינו כמיטב המסורת
אנו מתנצלים באם עקב ההמתנה נגרם למי מלקוחותינו אי נוחות
ונעשה את כל מה שניתן ובידינו כדי שמקרים אלו לא יקרו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה