פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר במסגרת מבצע חיסכון באנרגיה של משרד התשתיות הלאומיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה בשם שני קשישים בני 88, ניצולי שואה, אשר נשארו בלי מקרר ממומן בגלל רמאות ורשלנות של מנהל החנות סניף נתניה .
• במסגרת המבצע שערך משרד התשתיות- מחירים מוזלים על מקררים, בכדי לחסוך באנרגיה פנינו ביום שישי 16/12 לחנות טרקלין חשמל שבנתניה (רחוב המלאכה 45) .
• מנהל החנות אמר כי עלינו לחזור ביום ראשון ה-18/12 , רק אז לטענתו אפשר היה לבצע הזמנה ותשלום.
• כך גם עשינו, ב-18/12 בבוקר חזרנו . כבר בבוקר נאמר לנו כי מלאי המקררים מדגם LG530 ליטר שהזמנו אזל.
• כאשר חזרנו בצהריים עם כוונה להזמין דגם אחר שהיה במלאי, אמר מנהל החנות כי יש להירשם ומקררים מסוג LG מגיעים בקרוב. טען כי יתקשרו מהחנות להודיע כאשר מתקבלים המקררים כדי לבצע תשלום.
• מנהל החנות טען שאין שום בעיה מבחינת המלאי, וזהו עניין של זמן בלבד.
• כיוון שלא היה לנו צל של ספק בדבריו של המנהל לא פנינו לאף חנות אחרת, וחיכינו בסבלנות לטלפון מהחנות.
• ביום שלישי ה- 20/12 התקשרו מהחנות והודיעו כי לא נוכל לקבל מקרר במסגרת המבצע כיוון שהמלאי אזל. הציעו לנו במקום מקרר BEKO שלא מתאים מבחינת הגודל, מכיוון שלא יתאים למקום המיועד למקרר בדירה בת חדר אחד בהוסטל בה מתגוררים .
כך מנהל החנות הטעה אותנו, גרם לנו לחשוב כי אין שום בעיה וזהו רק עניין של זמן. אם הוא היה רק מעלה ספק בהמצאות המלאי, כמובן שהיינו מייד פונים לחנות אחרת ולא מבזבזים זמן. הוא גרם לכך ששני ניצולי שואה נשארו בלי מקרר חדש, על אף שמגיע להם.
לאור העובדות שצוינו, אנו מבקשים לבדוק את נסיבות המקרה ודורשים פיתרון הוגן וצודק! מנהל החנות צריך לעמוד מאחורי ההתחייבויות כלפי לקוחותיו ולשאת בתוצאות.
מחכים לתשובתכם בהקדם האפשרי.

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה