פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי מכרז של משרד התשתיות של רכישת מקרר במבצע שיצא לאחרונה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים 22 רמת גן כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה יצא משרד התקשורת במבצע לרכישת מקררים בסבסוד, בעקבות המבצע רכשתי מקרר בחנות טרקלין חשמל שברמת גן ולמחרת יצרתי קשר לחנות כדי לוודא את תאריך מסירת המקרר.
נאמר לי שההספקה תתבצע תוך 90 יום, בניגוד גמור לתנאי המכרז של משרד התשתיות שמצויין בפרוש שעל הספק לספק את המקרר תוך 14 ימי עבודה.
גם היבואן שהייתי איתו בקשר טען שהמסירה אמורה להתבצע תוך 14 ימי עבודה.
מחנות טרקלין חשמל ממשיכים לטעון בתוקף שהמסירה תתבצע תוך 90 יום.
אשמח אם תעזרו לי לפתור את הבעייה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחייב את טרקלין חשמל לעמוד בתנאי המכרז של משרד התשתיות. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דני סיון מנהל תפעול שם ותפקיד:
טרקלין חשמל משמשת כצינור למכרז בין משרד התשתיות .היבואן.והלקוח
לצורך המבצע נערכנו כמיטב יכולתינו על מנת לתת שרות מקסימאלי לכל הלקוחות ולמרות הכל עקב המהירות בה נדרשו המקררים הודענו טרום הקנייה לכל הלקוחות כי הספקת מקרר מדגם מסויים תתעכב עד 90 יום וכל לקוח שלא רצה לרכוש את המקרר היה יכול לבחור מהמלאי הקיים
תגובה:
פתרון ראשון באם אינך מרוצה מזמן האספקה הינך מוזמנת לסניף טרקלין ע"מ לקבל את כספך בחזרה ולבטל עסקה כחוק
פתרון שני לפנים משורת הדין ומסיבה שרותית בלבד ניבדוק הקדמה של האספקה של המקרר שהמנת
את מתבקשת לגשת הסניף הקרוב ולהודיע על החלטתך
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה