פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא אמין ונציגים לא אמינים נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המברג 1 מתחם ביג כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1)קניתי תנור של בוש כיירים של סיימונס וטלויזה של טושיבה.
אני מחכה כבר שבועים אחרי נדנוד של טלפונים לנציגים של החברה ולכל הזמן אותה תשובה שחוזרת על עצמה אנחנו נחזור אליך בעוד 10 דקות,לא חוזרים כלל עד שאני לא מתקשר אליהם בחזרה.
26/12/2011 קיבלתי את המוצרים,אדם שיביא לי אותם אמר אני לא טכנאי.
התקשרתי החזרה אליהם אמרתי להם אני גר בבית בלי תנור וכיירים מתי אפשר לקבל טכנאי אמרו לי רק שבוע הבא "הכי מוקדם.
פשוט בושה לחברה כל כך גדולה למסור ככה מוצרים ללקוח.
אני יותר לא קונה כלום בטרקלין חשמל.
השירות לא פחות חשוב ממחיר שאותו מוכרים אני כבר נמצא כמעט בלי תנור וכיירים כמעט שבועים וחצי .
כספי סוג הנזק :
לשפר את השירות ולעמוד בייעדים כלפי הלקוח שהובטח לו פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
דני סיון מנהל תפעול שם ותפקיד:
אנו עושים כמיטב יכולתינו לדאוג כי כל היבואנים יעמדו בהספקה של המוצרים בתוך הזמן שכתוב בהזמנה וכן לדאוג שהשרות גם לאחר המכירה יינתן לשביעות רצונם של כל הלקוחות ויעידו על מליוני לקוחות טרקלין מרוצים תגובה:
נדאג לשפר את המענה הטלפוני גם לאחר השרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה