פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי\החזר דמי הובלה על מזגן שהגיע 2 פגום ממחסני החברה ובוטל בעקבות זהde נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה, שמחה גולן 54 כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

ב 12/12 רכשתי מזגן LG מטרקלין חשמל , לאחר שרכשתי מכונת כביסה LG מאותו הסניף(רצוי לציין שגם ההובלה שלו לא הגיעה בזמן שהובטח ובזבז לי יום חופש ועצבים).
כאשר בא המתקין של המזגן התגלה פגם במוצר והיה צריך להחיליפו. לאחר שהביאו מזגן שני - יש לציין שזה כבר יום חופש שלישי שלקחתי מעבודה ולא ישנתי מרוב עלבון! התגלה שוב פגם\שבר במוצר!! ביקשתי לקחת את המגן ולבטל את ההזמנה!
לאחר שהגעתי לסניף ודיברתי עם המנהל סניף - ספאדי מוופק - הובטח לי פיצוי על הדמי הובלה של 100 שח - זה כמובן לא אשמתי שהגיעו 2 מזגנים פגומים - סוגייה בפני עצמה (כאשר התקשרתי למחסנים ושירות לקחות של טרקלין נאמר לי שהסניף אחראי לפצות ולא הם - ומנהל סניף טעון שהוא לא אחראי ושאם אנחנו רוצים יש לפנות לשירות!) כל אחד זור את האשמה וחוסר נכונות לעזור על אחר!
שירות על הפנים - אל אחד וכמה ללקוחות קבועים וחוזרים!
מנהל סניף הבטיח להחזיר תמורה ל 100 שח ע"י מתן מתנה כלשהי מהסניף בשווי זה. אך ביום של הביטול נרמר לי שאני לא זכאית לקבל פיצוי על הדמי ההובלה והזמן שבוזבז! ושלא הובטח לי! אלא אם כן היתי עושה הזמנה אחרת!
נגרם לי עודמת נפש רב! אני דורשת את הפיצוי שמגיע לי!
אני רוצה לציין שטרם קיבלתי זיכוי על המזגן בכרטיס האשראי - אני מנסה להתקשרת אליהם והם מנתקים ולא עונים לי לצורך בירור!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר 100 שח עבור ההבולה + פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז 2 ימי עבודה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה