פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בקבלת מקרר מסובסד, בניגוד לתנאי המכרז של משרד התשתיות. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה, רח' המלאכה 45 כתובת:
נתניה, רח' המלאכה 45 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש יצא משרד השתיות בתוכנית רחבת היקף, להחלפת מקררים ישנים בחדשים במחיר מסובסד.
בעקבות התוכנית, בתאריך 15 לדצמבר, רכשתי לסבתי המבוגרת, מקרר LG 525 ל', בסניף נתניה רח' המלאכה.
בעת הרכישה, הובהר לי בבירור על-ידי נציגת המכירות, שהמקרר יגיע תוך שבוע ימים לכל היותר.
כעבור שבוע, כשלא קיבלתי שום שיחה, התקשרתי בחזרה לסניף כדי לברר את יום ההספקה. ענתה לי נציגה והסבירה שהמקרר יגיע רק בשבוע הבא וייצרו עימי קשר.
מאותו הרגע עברו להם כבר שבועיים ושום דבר פשוט לא קורה, אף אחד לא מתקשר, לא מעדכן, שום כלום.
היום יזמתי מעצמי והתקשרתי עוד הפעם לסניף.
הפעם לנציגה לא הייתה תשובה ממשית לענות לי על תאריך הספקת המקרר.

לפי מה שהבנתי אני יכול לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה, אבל זה לא הפתרון. כי בזאת סבתי תפסיד את זכותה להנות מהסבסוד, עקב כך שהמבצע של משרד התשתיות כבר הסתיים לו ואין באפשרותי לפנות לרשת אחרת, שגם כן זכתה במכרז, לשם רכישת מקרר מסובסד.

באתר משרד התשתיות מצוין שהספק מחויב לעמוד בתנאי המכרז ולספק את המקררים שנרכשו דרכו בזמן המוקצב של עד 14 ימי עבודה.
להלן הציטוט מאתר משרד התשתיות המפרט את תנאי הרכישה:
"יתאם הספק את ההובלה ועל פי תנאי המכרז הוא מחויב להעביר את המקרר לקונה ולקחת את המקרר הישן לגריטה תוך 14 ימי עבודה."

http://energy.gov.il/AboutTheOffice/SpeakerMessages/Pages/GxmsMniEnergySpokesmanMekarer.aspx

הודה לכם מאוד אם תעזרו לי לפתור את הבעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחייב את טרקלין חשמל לעמוד בתנאי המכרז של משרד התשתיות. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
כפי שידוע לכם המכרז הוא של משרד התשתיות בשיתוף יבואנים ורשתות שיווק
אף אחד לא צפה את ההתנפלות של הלקוחות על החנויות בכמויות שלא היו ניתנות לשליטה כלל ולכן בימים הראשונים היו אי סדרים עד להתארגנות מחדש
תגובה:
לאור פניית הלקוחה, הועברה בקשה פרטנית חריגה למנהל ההובלות שדאג לספק ללקוחה את המוצר במיידית.
מוצר סופק ללקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה