פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המוצר בזמן והשפלה ללקוח! נושא התלונה:
בכרי עלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב7 בינואר 2012 הלכתי לחפש מסך 32 איכותי, אחרי שהטלפזיה של אבא ואימא שהם קשישים נתקלה. וזה היה דחוף בשבילם בגלל שרוב הזמן שלהם מושקע מולה.הלכתי לטרקלין חשמל סניף כרמיאל במוצאי שבת ונפגשתי שמה עם נציג שרות בשם מראד והוא הציע לי הצעה מדהימה ( מסך 32 תושיבה ב1400 שח ל10 חודשי תשלום) אבל בתנאי שאחקה שני ימים.
הסכמתי על ההצעה ושלמתי.
אחרי שני ימים לא התקשרו והתחלתי להתקשר ולא עונים. הלכתי לסניף בגלל שאבא שלי התחיל להיות מאד עצבני. הם אמרו לי שהיה מחסור במלאי ושכנעו אותי לחקות עד יום חמישי.
ביום חמשי הייתי עסוק והם לא התקשרו. ביום שישי התקשרתי והם ענו ואמרו לי שעדיין לא הגיע מסך ואתה צריך לחקות עד יום ראשון. בזמן זה מצב רוח ש כל המשפחה התחיל להתדרדר ודווקא ההורים שלי.
ביום ראשון התקשרתי ולא ענו אז הלכתי לסניף ומצאתי אותו בן אדם שמכר לי את המסך (מראד) הוא אמר שאנחנו מצטערים, היום אחרי צהריים תגיע הסחורה. נתן לי את מספר הטלפון שלו הפרטי. והבטיח שהוא יתקשר לי.
הוא לא התקשר ואפילו לא ענה לי.
ביום שני הלכתי בערב. נגשתי ישרות למנהל הסניף ( הייתם) וספרתי לו מה שקרה. הוא לא נתן לי צומת לב והיה עסוק כל הזמן בפלפון שלו. אחרי שאמרתי לו שאני רוצה עכשיו מסך. הוא התקשר לעובד שמכר לי וצעק עליו: איך אתה מוכר מסך כזה רק ב1400 שח?! חשבתי שהוא יצעק עליו בשבילי אבל הוא כעס על המחיר! אני התחלתי להבין מה קרה. הוא טעה במחיר והם לא רצו לתת לי את המסך! בכדי לוודא הסתכלתי על המלאי ומצאתי המסך שאני מחקה לו ואמרתי למנהל: תן לי אותו אמר לי זה דגם אחר. ואני בטוח שזה מה שהזמנתי.
אחרי שעה של ויכוחים אמר המנהל( הייתם) שהוא ייתן לי את המסך שיש לו במלאי באם אשלם עוד 200 שח. הרגשתי שאני פרייר. אמרתי לא, אני לא רוצה לשלם ואני רוצה את המסך עכשיו.
הוא התחיל לצעוק ואמר לי אתה נודנק! וישב מול המחשב. עשה ביטול הזמנה ואמר לי קח זה ביטול הזמנה ועוף !.
אני איש חינוך, מורה לכימיה ויש לי תואר בכימיה מהטכניון. וסגן המנהל של ביה"ס. לא רציתי לרדת לרמה הזאת. יצאתי מן הסניף הביתה.
אני מבקש התנצלות רשמית מטרקלין חשמל ודווקא ממנהל סניף כרמיאל. וגם עוגמת נפש.
יש לי את כל הקבלות והביתול של ההזמנה.



עוגמת נפש סוג הנזק :
פצוי אחרי מכתב התנצלות רשמי מהחברה פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה