|
|
|
|
|
|
יחס משפיל |
נושא התלונה: |
תקוה חזי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 17 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי 2 טלויזיות ביום שבת ה 14012012 ביום שלישי ה 17012012מסיבות שלי החלטתי לבטל את ההזמנה הגעתי לחנות בכדי לבטל את ההזמנה בהתחלה הכל התנהל יפה לאחר כמה דקות מנהל החנות התחיל לצעוק עלי ולהתעצבן ולאים עלי בדמי ביטול של 5 אחוז שלמעשה דמי הביטול הינם 100 ש"ח , כבר לא היה איכפת לי דמי ביטול רק שיבטלו לי את ההזמנה ולצאת משם ועדיין אני מחכה לאישור ביטול. עכשיו אני שילמתי במזומן ודורש את כספי במזומן והם לא מוכנים בשום אופן לשלם לי במזומן
אבקש
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שישלמו לי את כספי במזומן עד 7 ימים כמו שקובע החוק מיום ביטול ההזמנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה-אחראית שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
טענותיו של הלקוח על יחס משפיל, נבדקו לעומקן והמסקנות המתבקשות הובאו לידיעת הנוגעים בדבר.
|
תגובה: |
היום-24/01/2012, לקוח הוזמן לגשת לסניף לקבל את כספו במזומן. |
פתרון: |
|
|
|