פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא קיבלתי ושירות גרוע של מנהל הסניף!!! נושא התלונה:
אברג'יל מורן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
טרקלין חשמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי רכשה לי מכונת כביסה ע"ס 1170 ש"ח מנהל הסניף מאיר הבטיח תוך 2 ימי עסקים במכונה תהיה אצלי בבית ההזמנה בוצעה 7-2-2012 ביום שלישי בערב התקשרתי ביום שישי הוסבר שבגלל שההזמנה הייתה בערב יום א' יגיע בעלי נישאר בבית היום א' לא התקשרו ולא הגיעו וככה במשך שבועיים אני מתקשרת והם אומרים מחר מחר מחר לאחר שבועיים שוחחתי עם מאיר מנהל הסניף צעקתי אליו שהכסף שולם במזומן הכול כולל הובלה ואין מכונת כביסה מאיר אמר לי שהייתה בעיה בנמל ולכן לא הגיעה המכונה הוסבר לו למה הם אומרים מחר זה אצלך והתשובה שהוא אמר לי דברי עם הסוכן של החברה ואם תמשיכי לשגע אותי אני אנתק לך את הטלפון אמא שלך רכשה מכונה זולה ולא מה שהיה בחנות אז תחכי 1170 ש"ח זה זול?? הייתי בהלם , בעלי חזר אליו ביקש לבטל עיסקה מאיר אמר חו תגיע ביום שישי לקחת את הכסף הגענו ביום שישי הוא לא היה שם והפקידה תמי אמרה לנו אין לי מה לעשות תבוא ביום א' 19-2-2012 הגעתי המתנתי חצי שעה עד שהוא בתפנה ואז הוא הביא לי את הכסף במזומן אני דרשתי קבלה ואפילו התנצלות לא קיבלתי בחיים לא ניתקלתי ביחס משפיל כזה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
תלונת הלקוח נבדקה מול מנהל החנות,לטענתו במעמד העסקה מוצר היה זמין בגיוון היבואן,הובטחו עד 14 ימי אספקה.
עם עיכוב באספקת המוצר ,בוצע בירור אל מול היבואן ואז התברר כי מלאי יבואן
נמצא בנמל עם עיכוב באספקה.
במעמד זה מנהל הסניף הציע ללקוחה להגיע לסניף ולרכוש מכונה מדגם אחר.
מכחיש את טענת הלקוחה כי הבטיח לספק למחרת.
אספקת מוצר מהיבואן מתואמת קודם טלפונית בין היבואן ללקוח,כך שלא תואם מועד אספקה עם בעלה והחלטתו להישאר בבית,לטענת הלקוחה,התקבלה על פי שיקול דעתו בלבד.
מנהל הסניף טוען כי אמר ללקוחה שיאלץ לנתק את השיחה משום שכאשר נאמר ללקוחה כי יהיה עיכוב והינה מוזמנת לסניף לקבל הצעות חלופיות,איימה כי בעלה יגיע לסניף "ויהפוך אותו".
תגובה:
בשל סרובה של הלקוחה לשינוי דגם,בוטלה עיסקתה,כספה הושב לה במזומן.
מיום ביצוע ההזמנה ועד יום ביטול העסקה -עדיין אנו ב-13 ימים ,זמן סביר.
תלונת הלקוחה ,מבחינה משמעתית הועברה לידיעת הממונים להמשך טיפול ולשם הפקת לקחים.
התקיימה שיחה עם הלקוחה לבירור תלונתה .
נשמח לעמוד לרשותה בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה