אביבה-אחראית שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
תלונת הלקוח נבדקה מול מנהל החנות,לטענתו במעמד העסקה מוצר היה זמין בגיוון היבואן,הובטחו עד 14 ימי אספקה.
עם עיכוב באספקת המוצר ,בוצע בירור אל מול היבואן ואז התברר כי מלאי יבואן
נמצא בנמל עם עיכוב באספקה.
במעמד זה מנהל הסניף הציע ללקוחה להגיע לסניף ולרכוש מכונה מדגם אחר.
מכחיש את טענת הלקוחה כי הבטיח לספק למחרת.
אספקת מוצר מהיבואן מתואמת קודם טלפונית בין היבואן ללקוח,כך שלא תואם מועד אספקה עם בעלה והחלטתו להישאר בבית,לטענת הלקוחה,התקבלה על פי שיקול דעתו בלבד.
מנהל הסניף טוען כי אמר ללקוחה שיאלץ לנתק את השיחה משום שכאשר נאמר ללקוחה כי יהיה עיכוב והינה מוזמנת לסניף לקבל הצעות חלופיות,איימה כי בעלה יגיע לסניף "ויהפוך אותו". |
תגובה: |
בשל סרובה של הלקוחה לשינוי דגם,בוטלה עיסקתה,כספה הושב לה במזומן.
מיום ביצוע ההזמנה ועד יום ביטול העסקה -עדיין אנו ב-13 ימים ,זמן סביר.
תלונת הלקוחה ,מבחינה משמעתית הועברה לידיעת הממונים להמשך טיפול ולשם הפקת לקחים.
התקיימה שיחה עם הלקוחה לבירור תלונתה .
נשמח לעמוד לרשותה בכל עת.
|
פתרון: |
|
|