פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף פתח-תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום א' 18.03.2012 מהחנות הביעו לבית של אמא מקרר חדש, התברר שמקרר לא עובד, באותו יום טלפונית הודהתי לחנות על כך, ימיים אין תוצאות ורק דיבורים על "מחר" ו"מטפלים"
בזבוז זמן, סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
לקוח רכש מקרר מתצוגה.
במעמד המכירה אושר ללקוח מקרר חדש במחיר תצוגה-לקוח קיבל מקר חדש.
לקוח הפעיל את המקרר ולטענתו מקרר פגום-לא נכנס לפעולה.
לקוח פנה לשרות-שם נאמר לו שיש לתאם הגעת טכנאי לשם בדיקת טענתו וקביעת דרכי טיפול.
לקוח סירב ופנה למנהל הסניף.
תגובה:

לאחר בדיקה מקיפה,מנהל הסניף דאג לאיסוף המקרר מהלקוח וסיפק לו מקרר אחר.
בשיחה עם הלקוח,מודה על השירות .
גמר טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה