|
|
|
|
|
|
מקרר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף פתח-תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום א' 18.03.2012 מהחנות הביעו לבית של אמא מקרר חדש, התברר שמקרר לא עובד, באותו יום טלפונית הודהתי לחנות על כך, ימיים אין תוצאות ורק דיבורים על "מחר" ו"מטפלים"
|
בזבוז זמן, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה-אחראית שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
לקוח רכש מקרר מתצוגה.
במעמד המכירה אושר ללקוח מקרר חדש במחיר תצוגה-לקוח קיבל מקר חדש.
לקוח הפעיל את המקרר ולטענתו מקרר פגום-לא נכנס לפעולה.
לקוח פנה לשרות-שם נאמר לו שיש לתאם הגעת טכנאי לשם בדיקת טענתו וקביעת דרכי טיפול.
לקוח סירב ופנה למנהל הסניף. |
תגובה: |
לאחר בדיקה מקיפה,מנהל הסניף דאג לאיסוף המקרר מהלקוח וסיפק לו מקרר אחר.
בשיחה עם הלקוח,מודה על השירות .
גמר טיפול. |
פתרון: |
|
|
|