|
|
|
|
|
|
מבצע "המרת מקררים" מטעם משרד התשתיות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חיפה קומה ג' |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20 בדצמבר 2011 במסגרת "מבצע המרת מקררים" קניתי בחנות שלכם מקרר של חברת BEKO (הזמנה מס' 17181331 , קבלה מס' 34795704 ).
עד היום 19 במרץ 2012 המקרר לא סופק.במשך כל התקופה מיום הזמנה ועד היום בפניות רבות לא קיבלתי מכם תשובה ברורה לגבי הספקת מוצר המוזמן.
במידה והמוצר שקניתי לא יסופק עד לתאריך 1 באפריל 2012 אראה לנכון לפנות לבית משפט.
נא תשובתכם הדחופה.
בכבוד רב
לויצקי יעקב
|
כספי |
סוג הנזק : |
הספקת מקרר בדחיפות האפשרית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|