פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ועמידה בהתחייבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.4.2012 הגיעו הוריי וביקשו לקנות מטרקלין חשמל בקניון חיפה
מקרר LG הפוך דגם GM-749VTCA-T במבע של משרד האנרגיה ב 2940 ש"ח.
הוריי ביצעו את העסקה על שם אדוארד דביר עם מוכר בשם אריה מס הזמנה 17258156 ושולמו 700 ש"ח במזומן על מנת לשמור על המקרר וקבו כי את ההפרש יעבירו באשראי כשבועיים שלושה אחרי(האשראי של אחי והוא לא גר באזור).
ב1.5.2012 התקשרו מטרקלין ואמרו כי המקררים נגמרו,לאחר שיחה אריה אמר כי שכח ואין את המקרר יותר ובמידה והם רוצים שישלמו מחיר מלא.
לאחר שיחה עם המנהל ניר הובהר כי לא שומרים מקררים (למרות שיש הסכם התקשרות)למרות ששילמו חלק מהסכום ושאלו כמה פעמים שלא יהיו בעיות עם ישלמו בעוד שבעיים שלושה.(במידה והייתה בעיה אבא שלי היה נוסע לדרום להביא את האשראי).
הוריי אנשים פשוטים והגונים והם חיכו המון זמן ועשו הרבה מאמצים על מנת לרכוש את המקרר.
יש לציין כי יש בעיה במקום של המקרר ולא כל מקרר נכנס.
אני חושב כי נגרמה להם עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יש לספק את המקרר מהמלאי הרגיל או מקרר חליפי לפי בחירתי ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
כידוע לכם, המבצע הינו מבצע אשר יזם משרד התשתיות .
מלאי הדגמים במבצע כפוף למלאי בהתאם להקצאתם.
לקוח הגיע לסניף לשם ביצוע עסקה,אך לא שילם את מלוא תמורתה.
הוסבר והובהר ללקוח ,הזמנה אינה מאושרת עד אשר מלוא התקבול עבורה שולם.
על כן הזמנה זו היא טיוטא בלבד.
על הלקוח היה להגיע ולשלם את יתרת התשלום,במעמד זה נבדק המלאי המעודכן ומאושר בטרם קבלת מ לוא התקבול.
תגובה:
ללקוח ישנם 2 אופציות
האחת: השלמת תקבול ורכישת אחד מהדגמים שעדיין פתוחים למכירה בהתאם להקצאת משרד התשתיות ואו רכישת כל מוצר אחר .
השניה:ביטול עסקה ללא גביית דמי ביטול.
נשמח לעמוד לרשות הלקוח בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה