פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקוי בכיריים של בקו שרות ברימג נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
המסגר 4 תל חנן כתובת:
תל חנן נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כיריים של בקו הזמנה בטרקלין 17120633 כאשר הציפוי אמייל של הראשים והתושבות של הסירים התקלף . נציג חברת השירות ברימג טוען שניקינו את הראשים עם חומר שגרם לזה להתקלף כאשר או מנקים עם מים בלבד.
שלומי מנהל טרקלין נשר מתנער מאיתנו פשוט בושה וחרפה של שירות. לא עונים לטלפונים .וכשעונים אומרים לנו שיחזרו אלינו ולא חוזרים.אין לי כח להמשיך איתם מלחמות כלקוח ותיק שלהם פשוט בושה וחרפה של שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת כיריים פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה