|
|
|
|
|
|
ליקוי בכיריים של בקו שרות ברימג |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
המסגר 4 תל חנן |
כתובת: |
תל חנן נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי כיריים של בקו הזמנה בטרקלין 17120633 כאשר הציפוי אמייל של הראשים והתושבות של הסירים התקלף . נציג חברת השירות ברימג טוען שניקינו את הראשים עם חומר שגרם לזה להתקלף כאשר או מנקים עם מים בלבד.
שלומי מנהל טרקלין נשר מתנער מאיתנו פשוט בושה וחרפה של שירות. לא עונים לטלפונים .וכשעונים אומרים לנו שיחזרו אלינו ולא חוזרים.אין לי כח להמשיך איתם מלחמות כלקוח ותיק שלהם פשוט בושה וחרפה של שירות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת כיריים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|